مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلای مازندران از اعزام نخستین گروه دانش آموزان دختر استان به مناطق عملیاتی غرب کشور در روز جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 07 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از ساری، اصغر قلیان امروز در مراسم اعزام زائران دختر دانش آموز به مناطق عملیاتی غرب کشور در حسینیه عاشقان کربلای ساری، اظهار داشت: نخستین گروه دانش آموزان به سفر معنوی راهیان نور امروز اعزام می‌شوند.
وی افزود: در نخستین اعزام، دانش آموزان دوره دوم متوسطه ناحیه یک و2 آموزش و پرورش ساری به مناطق عملیاتی غرب کشور به استان کردستان اعزام می‌شوند.
قلیان بیان کرد: این سفر چهار روزه بوده و مدیران مدارس، معاونین و فرماندهان حوزه‌های بسیجیان، دانش آموزان را در این سفر همراهی می‌کنند.
وی با بیان اینکه دانش آموزان زیر پوشش بیمه غرامت بسیج قرار گرفتند, تصریح کرد: برای اعزام 400 نفر از دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی،9 دستگاه اتوبوس بکارگیری شد.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی مازندران بیان داشت: از 15 مهر تا 10 آبان دانش آموزان دختر و از 11 آبان تا 20 آذر دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی جنگی اعزام می‌شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این مراسم گفت: این اردو فرصتی است برای آنکه دانش آموزان بتوانند دلنوشته‌های خود را از دیدن مناطق عملیاتی بیان کنند.
سید علی قاسمی افزود: در هشت سال دفاع مقدس اهداف نظام  ماندگار  و دلیل این ماندگاری این است که همه مردم ایران در برابر دشمن  دشمن ایستادگی کردند.
وی بیان کرد: رزمندگان ما با سلاح ایمان و همبستگی و رهبری امام در برابر استکبار ایستادگی کردند و ایمان پدران و نیروهای بسیجی ما عامل ایستادگی حماسه آفرینی در هشت سال دفاع مقدس بوده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار