دبیر هیئت کشتی مازندران از درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 07 October 2015
به گزارش تابناک مازندران غلام‌رضا نوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری با اشاره به درخشش کشتی‌گیران مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: در این مسابقات کشتی‌گیران مازندرانی موفق به کسب هشت مدال طلا و نقره و برنز شدند.
وی با اشاره به رقابت 240 کشتی‌گیر از 31 استان کشور در قالب 33 تیم در کرمانشاه، اظهار کرد: در این مسابقات تیم مازندران با اقتدار موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
دبیر هیئت کشتی مازندران درباره افتخارآفرینی کشتی‌گیران جوان مازندرانی در این پیکارها، افزود: در این مسابقات کشتی‌گیران مازندرانی موفق به کسب دو مدال طلا، سه مدال نقره و سه مدال برنز شدند.
نوری‌زاده افزود: افشین رحمانی در وزن 50 کیلوگرم و ابوالفضل حاجی‌پور در 60 کیلوگرم با برتری مقابل تمامی حریفان موفق به کسب مدال طلا شدند.
وی یادآور شد: سامان شجاعی در وزن 66 کیلوگرم، علی‌اصغر اکبری در 96 کیلوگرم و محسن سیر در 120 کیلوگرم نیز به مدال نقره رسیدند.
دبیر هیئت کشتی مازندران از کسب سه مدال برنز خبر داد و  اظهار کرد: نادر نصیری در وزن 55 کیلوگرم، نیما اشقاقی در 74 کیلوگرم و علی موجرلو در وزن 84 کیلوگرم نیز موفق به کسب سه مدال برنز شدند.
نوری‌زاده با بیان اینکه از سوی کمیته فنی ابوالفضل حاجی‌پور کشتی‌گیر مازندرانی به عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر این دوره از مسابقات انتخاب شد، افزود: این مسابقات در حضور مربیان تیم ملی برگزار شد، حکم انتخابی تیم ملی را داشت.
وی در پایان گفت: در این رقابت‌ها پس از مازندران 71 امتیازی، تیم‌های تهران با 63 و توابع تهران با 49 امتیاز دوم و سوم شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار