مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد:

بانک‌ها، برنامه‌های اشتغال فراگیر را برای مردم تشریح کنند

مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد ضمن اشاره به لزوم تشريح برنامه‌هاي اشتغال فراگير براي مردم از سوي بانك‌ها، بر تسریع در پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزا تاكيد كرد.
کد خبر: ۶۰۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 21 May 2018

به گزارش تابناک يزد، «محمدحسین ریاحی» در نشستي که با حضور مدیر کارآفرینی و اشتغال تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل و معاونین بانک رفاه کارگران استان پيرامون بررسي موانع و مشکلات موجود در روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برگزار شد، یکی از سیاست‌های کلان و مورد توجه دولت را بحث اشتغال دانست و گفت: باید اهتمام ویژه و تلاش جمعی را برای جذب اعتبارات و استفاده بهینه از این فرصت، برای اشتغالزایی و رفع مشکلات معیشتی جامعه بکار گیریم. 

وي تاکید کرد: در طرح اشتغال فراگیر و توسعه اشتغال روستایی، هدف تنها دادن تسهیلات نیست بلکه توسعه اشتغال پایدار مدنظر است. 

بنابه گزارش ايسنا – منطقه يزد، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اهمیت تبیین برنامه‌های اشتغال فراگیر و روستایی، اظهار كرد: لازم است مدیران بانک‌ها، برنامه‌های اشتغال فراگیر را برای مردم و جامعه تشریح کنند. 

ریاحی با بیان این که کارفرمایان بایستی برنامه‌ریزی‌های اقتصادی مطلوبی در راستای توسعه استان داشته باشند، تاکید کرد: کارآفرینان و مولدان اقتصادی با نگاه خلاقانه و نوآورانه باید توجه ویژه‌ای به تعهد اشتغال استان با استفاده بهینه از منابع تخصیص یافته داشته و گام‌های موثری به منظور رونق اقتصادی استان بردارند. 

«مصطفی تاجی» مدیر عامل بانک‌ رفاه کارگران یزد از اقدامات خود در خصوص پرداخت تسهیلات و کمک به فعالیت‌های مولد در سطح استان گزارشی ارائه کرد. 

«فریبا آیت اللهی» مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان نيز  گزارشی از عملکرد بانک رفاه کارگران در خصوص پرداخت تسهیلات ارائه كرد و گفت: از زمان آغاز پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال فراگیر، مبلغ 12 ميليارد و 500 میلیون ریال تسهیلات توسط این بانک به متقاضیان پرداخت شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار