اگر فلسفه تولد دانشگاه ها تربیت عالم، تولید علم و ایجاد درآمد و رفاه برای مردم است، پس هدف دولت این است که انسان های سالمی داشته باشد.
کد خبر: ۵۷۱۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 26 February 2018

به گزارش تابناک مازندران، دکتر فرهنگ بابامحمودی معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران نیز در این نشست گفت: اگر فلسفه تولد دانشگاه ها تربیت عالم، تولید علم و ایجاد درآمد و رفاه برای مردم است، پس هدف دولت این است که انسان های سالمی داشته باشد.

دکتر فرهنگ بابامحمودی معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران نیز در این نشست گفت:

اگر فلسفه تولد دانشگاه ها تربیت عالم، تولید علم و ایجاد درآمد و رفاه برای مردم است، پس هدف دولت این است که انسان های سالمی داشته باشد.


دکتر بابامحمودی افزود: علاوه بر اینکه دانشگاه مازندران در بعد علمی یکی از مفاخر دانشگاهی کشور به شمار می آید، در این امر مقدس هم دست ما را گرفت. اکثر دانشگاه های بزرگ و بسیاری از مراکز بزرگ را خیرین ساخته اند.
معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی مازندران ادامه داد: اگر قرار است انسانها به رفاه برسند، عمر طولانی و پر خیر و برکت داشته باشند، نیاز به غذا، تجهیزات و نیروی انسانی فرهیخته و کارآمد دارند. همیشه در همه جای دنیا اعتبارات دولت محدویت دارد، این صحت دارد و به همین دلیل در امر سلامت همیشه خیرین و دست های نیکوکار پیشگام بوده اند و به فضل خدا مشکلی در این راه وجود نخواهد داشت.

 

تاريخ عضويت وابسته: 1391/11/26

تحصيلات: فلوشیپبيماري‌هاي عفوني و گرمسيري از دانشگاه گلاسگو/ انگلستان؛ تخصص بيماري‌هاي عفوني و گرمسيري از دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ دکترای پزشکی از دانشگاه علوم پزشكي شهید بهشتی

رتبه علمي: استاد دانشگاه علوم پزشكي مازندران

سوابق علمي و اجرايي: معاون دانشجويي، معاون بهداشتی، مدير گروه پزشكي اجتماعي، مدير گروه بيماري‌هاي عفوني و پوست، رئیس/ دانشگاه علوم پزشكي مازندران؛ قائم مقام وزیر بهداشت در استان مازندران؛ رئيس مرکز آموزشی درمانی رازی؛ مدیر مسئول مجله علمی پژوهشی تعالی بالینی و فرهنگی اجتماعی بصیرت؛ عضو: هیئت انتظامی اعضای هیئت علمی، شورای سیاستگذاری پژوهشهای کاربردی (HSR)؛ کمیته علمی: کنترل آنفلوانزا، ریشه کنی فلج اطفال، ترویج تغذیه با شیر مادر و کاهش مرگ مادران و کودکان، کنترل سل، واکسیناسیون سرخک و سرخجه، کمیته آموزش مبارزه با ایدز؛ هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای طرح نظام نوین اداره بیمارستانها؛ کمیته پزشکی اجتماعی کشوری

تقدیرنامه ها: استاد نمونه دانشگاهي(1372،1381،1389)؛ استاد نمونه كشوري(1391)؛ پژوهشگر برتر استان مازندران(1391)

آثار علمی و تالیفات: 11 كتاب؛ 23 مقاله فارسي؛ 24 مقالهانگلیسی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار