زیباکلام عنوان کرد: کسانی که از ستاد آقای روحانی در مراسم حضور داشتند مانع از این شدند که افراد به من حمله کنند و درگیری به وجود آید.
کد خبر: ۴۲۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸ 17 May 2017

 ایلنا،صادق زیباکلام  درباره اختشاش در سخنرانی‌اش در مسجد جامع سلمان شهر گفت: من یک استاد دانشگاه هستم و اماکن مختلفی برای سخنرانی می‌روم امروز هم برای سخنرانی به این شهر رفته بودم تا در جمع شماری از اعضای ستاد آقای روحانی و مردم سخنرانی کنم.
 
او ادامه داد: طبق قرار در مسجد حضور یافتم و با شماری از کسانی که از ستاد آقای روحانی آمده بودند نماز جماعت را اقامه کرده بعد از نماز پیش نماز و امام جمعه شهر در خصوص ضرورت شرکت در انتخابات صحبت کردند.
 
زیبا کلام ادامه داد: بعد از صحبت‌های امام جمعه من پشت تریبون قرار گرفتم هنوز سه چهار دقیقه‌ای نگذشته بود که عده‌ای شروع کردند به شعار دادن علیه بنده و من سعی کردم که جو را آرام کنم اما تلاشم به جایی نرسید.
 
او در ادامه افزود: این افراد شعارهایشان لحظه به لحظه تندتر می‌شد و قصد حمله به من را داشتند .
 
زیباکلام عنوان کرد: کسانی که از ستاد آقای روحانی در مراسم حضور داشتند مانع از این شدند که افراد به من حمله کنند و درگیری به وجود آید. نیروی انتظامی به جریان ورود کرد و مراسم نیمه کاره رها شد .
 
او در پاسخ به این سوال که فکر می کنید این افراد چه کسانی بودند گفت: همه ما به خوبی این افراد را می‌شناسیم و می‌دانیم از سوی چه افرادی حضور پیدا می‌کند شناختن این افراد خیلی مبهم و پیچیده نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار