فرماندار ساری از شناسایی فرد حمله کننده به یک هیات مذهبی این شهرستان خبر داد و گفت که عامل حمله یکی از اراذل و اوباش منطقه است .
کد خبر: ۳۰۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 07 October 2016
احمد حسین زادگان بامداد جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا نام این فرد را ' ع - ر ' ذکر کرد و افزود که وی با یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه ای فردی به نام ' جولایی ' را زخمی کرد.
وی انگیزه این حمله را اختلافات شخصی اعلام کرد و گفت : در مورد نوع اختلاف موضوع در دست بررسی است .
 
فرماندار ساری افزود : در این حمله فقط یک نفر زخمی شده که به بیمارستان انتقال یافته است و هیچ کس دیگری صدمه ندیده است.
حسین زادگان زمان وقوع حمله را ساعت 20 پنجشنبه شب اعلام کرد .
پیش از این شاهدان عینی از حمله مسلحانه به هیات مذهبی علقمه ساری خبر داده و مدعی شده بودند که 2 نفر بر اثر این حمله زخمی شدند.
 
هیات علقمه در بلوار کشاورز شهر ساری فعالیت دارد . این هیات سال 82 به ثبت رسید.
در همین حال یک شاهد عینی که هنگام حمله در صحنه حضور داشت به خبرنگار ایرنا گفت که حمله در ایستگاه صلواتی صورت گرفته و فرد مضروب به هیات در پخش نذورات از جمله چای کمک می کرد.
وی با تاکید بر این که این حمله هیچ ارتباطی به هیات علقمه نداشته است ، افزود : فرد مضروب هنگام حمله در حال جمع آوری ایستگاه صلواتی بود و جمعیت در داخل خیمه در حال عزاداری بودند .
 
او ادامه داد : این حادثه برخلاف آنچه که در فضای مجازی منعکس شده مسلحانه به معنایی که مردم در ذهن دارند نبوده و حمله کننده با تفنگ ساچمه ای به پای راست مضروب شلیک کرد و از صحنه گریخت .
این شاهد عینی گفت : افراد حاضر در صحنه بلافاصله فرد مضروب را به بیمارستان رساندند و دقایقی بعد هم موضوع خاتمه و برنامه هیات ادامه یافت .
وی افزود : فرد حمله کننده از اراذل و اوباش بوده و ظاهرا بتازگی از زندان آزاد شده بود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار