مراسم ازدواج زوج جوان آملی، عصرچهارشنبه در جوار مزار پنج تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس درمنطقه پایین بازار این شهرستان با شکوه معنوی و مزین به ذکرصلوات برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴ 11 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمد نعمتی' و ' زهرا نام آور' مراسم عقد خود را درحسینیه لاله های زهرایی درجوار مزار پنج شهید گمنام آمل درحضور خانواده ها و آشنایان خود برگزار کردند. 

نعمتی در مورد برپایی مراسم ازدواج خود در جوار مزار شهدای گمنام آمل گفت: شهدا در همه جا شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند و بر این اساس بود که این مکان مقدس را برای نخستین روز زندگی مشترک انتخاب کردیم. 
وی افزود: برگزاری مراسم‌ ساده و بدون شائبه گناه موجب می شود که دعای شهدا و امام زمان (عج) پشت سر همه زوج های جوان باشد 
وی اضافه کرد: انتخاب گلزار شهدای گمنام آمل به جای سفره‌های مجلل عقد، با این هدف برگزارشد که ، رشادت‌های رزمندگان اسلام را در طول زندگی فراموش نکنیم و همگان بدانند که هنوز نسل جوان وسوم انقلاب امروز جامعه آرامش امروز و فردایمان را مدیون خون شهدا هستند. 
جعفری اضافه کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم وبرگزاری این مراسم با توافق وموافقت کامل هر دوطرف خانواده بوده وموجب رضایت آنان نیز شده بود. 
زهرا نام آور هم دراین رابطه گفت: همه زندگی خود را مدیون شهدا هستیم و این امر موجب ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بین جوانان خواهد شد و امیدوارم، سایرجوانانی که درآستانه ازدواج قرار دارند، به دور از تشریفات وهزینه های اضافی به فکر اصل سنت ازدواج باشند. 
وی افزود: دوست داشتم مراسم آغاز زندگی درجوار مزارشهدای گمنام برگزارشود وبه همه اعلام کنیم که درکنارشهدا هم می توان شادی کرد وفرهنگ شهادت را درکنار آنان زمزمه کرد. 
وی درتوصیه ای به جوانان درآستانه ازدواج خاطرنشان کرد: جوانهای سن ازدواج هرچه ساده تر مراسم آغاز زندگی را برگزارکنند، زندگی با محبت وسراسرعشق را درکناریکدیگر تجربه خواهند کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار