همزمان با پیگیری‎های نجف‎نژاد،عده‎ای از طرفداران مظلومی تاکید دارند نجف‎نژاد در تمام جلسات هیئت مدیره غایب است و صلاحیت صحبت کردن در مورد تغییرات را ندارد!
کد خبر: ۲۲۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵ 10 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، پس از اینکه در روزهای گذشته مقداد نجف‎نژاد نماینده فعلی بابلسر و فریدونکنار در مجلس و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال زمزمه‎هایی برای برکناری پرویز مظلومی از سرمربی‎گری این باشگاه مطرح کرده بود، هیات مدیره استقلال حکم به ابقای مظلومی تا پایان بازی با صبا داد.
مقداد نجف‌نژاد در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال پیشنهاد خود را برای تعویض سرمربی استقلال ارائه کرد اما اعضای تیم بعد از بررسی پیشنهاد وی و با تحلیل روند موفقیت تیم در آینده حکم به ابقای پرویز مظلومی دادند. به این ترتیب سرمربی تیم استقلال همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.
به این ترتیب هیات مدیره باشگاه استقلال برخلاف نظر مصرانه نجف‎نژاد مصوب کرد مظلومی دست‎کم تا روز جمعه با قدرت به کار خود ادامه دهد.
پیش از آن هنگامی که نجف نژاد بر برکناری سرمربی استقلال به دلیل نتیجهنگرفتن در چند بازی اخیر تاکید داشت عده‎ای از درون باشگاه و طرفداران مظلومی تاکید کردند نجف‎نژاد در تمام جلسات هیئت مدیره غایب است و صلاحیت صحبت کردن در مورد تغییرات را ندارد!
اما رئیس مازندرانی باشگاه استقلال ظاهرا دست‎بردار نیست و امروز با اشاره به ناراحتی هواداران از شکست این تیم برابر تراکتورسازی گفته فردا جلسه هیات مدیره تشکیل می‌شود. برنامه ما این است که به دور از احساسات هدایت استقلال را به فرد دیگری واگذار کنیم. مظلومی برای استقلال زحمات زیادی کشیده اما در بازی پایانی لیگ و جام حذفی هدایت استقلال را فرد دیگری بر عهده خواهد داشت.
نجف‌نژاد درباره درگیری لفظی مهدی رحمتی با امیر قلعه‌نویی در اوایل بازی دیروز هم تاکید کرده قلعه‌نویی یکی از خوبان و زحمتکشان استقلال بوده و حداقل باید احترام او را حفظ می‌کردیم. از طرفی آنها میهمان ما بودند و شأن خانواده استقلال نیست که با مربی سابق خود اینچنین برخورد کنیم. اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کرد که آنها با تمام قدرت مقابل ما بازی می‌کردند و ما باید از کم‌فروشی بازیکنان خودمان ناراحت باشیم.

گفته شده این نوع اعلام برکناری مظلومی توسط آقای رئیس! روز گذشته باعث ناراحتی سایر اعضا شده و برخی از آنها در تماس با نجف نژاد اعلام کردند قرار نیست چنین تغیراتی صورت بگیرد و اگر هم بحثی شود در نشست هیات مدیره خواهد بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار