با ورود به هفته پایانی تعطیلات نوروزی یکی از مناسبتهای مهم روزهای پیش‏رو، "سیزده‎به‎در" است و پیش‎بینی هوا در این روز از الان مهم شده است.
کد خبر: ۲۰۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 28 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، با ورود به هفته پایانی تعطیلات نوروزی یکی از مناسبتهای مهم روزهای پیش‏رو، روز سیزدهم فروردین یا "سیزده‎به‎در" است و پیش بینی هوا در این روز نیز از الان مهم شده است؛ بر اساس اطلاعیه هواشناسی مازندران، بارش باران همراه با رعد وبرق و باد شدید در مازندارن تا جمعه و روز طبیعت ادامه دارد.
با عبورجریان میانی از استان، از امروز دوشنبه نهم تا روز چهارشنبه یازدهم فروردین وضعیت ابرناکی همراه با بارش پراکنده باران توام با رعد و برق و باد شدید بر منطقه حاکم می شود و از چهارشنبه‎شب جریان میانی جای خود را به سامانه بارشی شمالی می دهد، به‎ این ترتیب از روز پنجشنبه دوازدهم فروردین دور جدید بارش باران شدید همراه با کاهش دما در مازندران شروع می شود.
مهمترین رخ‎داد ناشی از ورود سامانه جریان شمالی به مازندران بارش برف درمناطق کوهستانی، اختلال در تردد خودروها، کاهش دما و مواج شدن دریای خزر است، طبق پیش‎بینی هواشناسی، سامانه بارشی شمالی تا جمعه در استان ادامه دارد و از روز شنبه با ورود سامانه جوی پایدار به تدریج بارش ها قطع و هوای پایدار بهاری جایگزین می شود.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار