با این اقدامات اراذل و اوباش نه تنها فضای حقیقی جامعه بلکه فضای مجازی نیز تحت تاثیر قرار گرفت و میدان برای حضور مسئولان قضایی و انتظامی فراهم شد.
کد خبر: ۱۶۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹ 25 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، پس از اینکه ماجرای قتل یک زن در مسیر دندانپزشکی شرق مازندران در ابتدای امسال وضعیتی نگران کننده در افکار عمومی مازندرانی‎ها ایجاد کرده بود خوشبختانه با کشف حقیقت همچنین دستگیری و مجازات آخرین مجرم این رویداد، قاطعیت دستگاه اطلاعاتی، قضایی و انتظامی موجب بازگشت آرامش به خانواده‎ها شد.
اما در هفته‎ای که گذشت نیز پلیس مازندران روزهای پرکاری داشت زیرا افرادی با انتشار کلیپ‎های متعدد حاوی تصاویر ضرب و شتم یا اربده‎کشی و فحاشی در فضای تلگرام، نوعی ناامنی روانی را بوجود آوردند.
در این تصاویر افرادی که که یکی از آنان خود را شاه مازندران نامیده بود، با لخت کردن نیم‎تنه خود و عرض‎اندام به استفاده از الفاظ رکیک در حق یکدیگر مشغول بودند.
با این اقدامات نه تنها فضای جامعه بلکه فضای مجازی نیز تحت تاثیر قرار گرفت تا میدان برای حضور مسئولان قضایی و انتظامی فراهم شود.
به گفته سردار جعفری‎نسب فرمانده انتظامی استان همه این افراد شناسایی و به جز یک نفر که از ترس متواری است همه آنان دستگیر شده‌اند.
وی البته برخی از این کلیپ‎ها را مربوط به 8 ماه پیش اعلام کرد و افزود: بازیگران این کلیپ‎ها در همان زمان دستگیر و برخی از این اوباش حتی به 25 سال حبس محکوم شده و در حال سپری کردن محکومیت خود هستند.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار