این در شرایطی است که گفته می شود چند فرماندار دیگر مازندران از جمله، فرمانداران بهشهر، نوشهر و محمودآباد در آستانه تغییر هستند.
کد خبر: ۱۱۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 22 October 2015

به گزارش تابناک مازندران، پس از سفر هیئت دولت به مازندران موجی از تغییرات در بین مدیران در مازندران همراه با سیر صعودی آغاز شده است به طوری که پس از تغییر بخشدار مرکزی نکا، بخشدار گهرباران و فرماندار کلاردشت این بار نوبت به مدیرکل سیاسی استانداری مازندران رسیده است.
در حالی که این تغییر کمتر پیش بینی می شد اما سایت روابط عمومی استانداری مازندران امروز در خبری کوتاه از برکناری وی خبر داد.
در این خبر آمده است: با صدور حكمی از سوی دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران حسين حسن نژاد مديركل سياسی و انتخابات استانداری مازندران از سمت خود بركنار شد،

شنیده شده وی که دبیر ستاد انتخابات استان نیز بود در فاصله چند ماه به انتخابات مجلس دهم از سمت خود برکنار شده و گفته میشود به مدیرکلی پست استان گلستان رسیده است، نکته مهم استفاده از واژه برکناری به جای تودیع در مورد وی در خبر منتشره از استانداری است.
این در شرایطی است که گفته می شود چند فرماندار دیگر مازندران از جمله، فرمانداران بهشهر، نوشهر و محمودآباد در آستانه تغییر هستند.
این تغییرات در شرایطی انجام می شود که در هفته های اخیر خبرهایی از نارضایتی دولت از مدیریت در مازندران توسط برخی چهره های نزدیک به دولت منتشر شده است.
نکته جالب در این زمینه ناگهانی بودن اغلب این تغییرات بود به نحوی که حتی خود مدیران برکنار شده نیز گاهی از لحظات آینده خود خبر داشتند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
حسن نزآد در اینمدت نقش خوبی در جابجایی ها داشت اما خودش جابجا شد!!
مدیرکل پست استان گلستان برای یکمدیر تمام سیاسی خیلی عجیب هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار