برخی از حوزه های انتخابیه مناطق غربی، شرقی و مرکزی استان این شب ها شاهد رفت و آمدهای پی درپی و دست ودلبازی افرادیست که از قضا خواجه حافظ شیرازی هم از کاندیدا نبودن آنان خبر دارد.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹ 19 October 2015

به گزارش تابناک مازندران، محرم سال جاری در حالی چهارمین روز خود را در سال منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی سپری می کند که از اکنون زمزمه بداخلاقی برخی از کاندیداهای احتمالی به گوش می رسد.
برخی از حوزه های انتخابیه مناطق غربی، شرقی و مرکزی استان این شبها شاهد رفت و آمدهای پی در پی و دست ودلبازی افرادیست که از قضا خواجه حافظ شیرازی هم از کاندیدا نبودن آنان خبر دارد اما تبلیغ در مجلس امام حسین(ع) چه معنایی دارد؟
آنان با پرداخت هزینه های هیئت های عزاداری در مناطق کمتر بهره مند و سپس بیان پرطمطراق آن توسط رابطان ستاد مخفی انتخابات در این مناطق دست به بازی خیر و شر زده اند تا به هر قیمتی راه ورود به ساختمان مثلثی خانه ملت را هموار کنند، غافل از اینکه فلسفه قیام و منشا اعتقادی حرکت سیدالشهدا (ع) در حادثه سال 60هجری پایبندی به قانون الهی و هدف جد بزرگوار ایشان از بعثت مکارم اخلاق بوده است.
در شرایطی که ویروس بداخلاقی در رفتار برخی سیاسیون ریشه کرده است، سوال اینجاست که یک قانون شکن چگونه می تواند قانون گزار خوبی شود و این اقدامات کاندیداها و چشمان تیز ناظران چه فردایی را برای انتخابات مجلس دهم رقم خواهد زد؟
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدرضا رحمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
اجرشو از صاحب محرم میگیره
چرا اسمشونو نمیزنید؟؟ نکنه شما هم تو اون تکیه شام خوردید؟؟ پس بااسم خبر بیارید!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار