به مناسبت روز مقاومت، ایثار و پیروزی:
به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر و روز مقاومت، ايثار و پيروزي، آئين اداي احترام به ‌مقام شامخ شهدا در جوار يادمان شهداي نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد. 
کد خبر: ۱۱۰۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳ 25 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، در اين مراسم معنوي كه در فضايي آكنده از شميم عطر شهدا برگزار شد، مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا ضمن گراميداشت ياد و خاطره ماندگار امام راحل عظيم الشأن(ره) و كليه شهداي راه دفاع از ارزشهاي اسلامي بویژه شهدای حماسه آزادسازی خرمشهر، از ايثارگريها و رشادت هاي شهدای والامقام در راه كسب عزت، اقتدار و صیانت از امنيت كشور تجليل نمود. 

آئین اداي احترام كاركنان نيروگاه نكا به ‌مقام شامخ شهدا برگزار شد  

نوراله ادبی فیروزجائی از سوم خرداد به عنوان روز غرور ملی و تمثیلی از استقامت و خودباوری مردم ایران یاد کرد و گفت: علیرغم حمایتهای همه جانبه دنیای استکبار از رژیم بعثی عراق و دست برتر دشمن از حیث تجهیزات و ادوات جنگی، جوانان برومند ما در راه حفظ کیان و ارزشها با حس خودباوری، اعتقاد راسخ به تحقق وعده الهی و صرف فعل توانستن به دل خطر زدند و خرمشهر قهرمان به مدد امدادهای غیبی از قید دشمن آزاد شد. 

وی در پایان با اشاره به ضرورت حفظ آمادگی واحدها برای ایام پیک مصرف تابستان، بر همراهی، همدلی و عزم و همت بیشتر همه همکاران برای ارتقاء آمادگی و پایداری واحدها تأکید کرد.

در پايان حاضران با اهداء دسته گل، ذكر صلوات و نثار فاتحه به ارواح امام راحل(ره) و كليه شهدا، بويژه 33 شهيد نیروگاه و شهید خوشنام میهمان در نیروگاه، با مقام شامخ آنان ادای احترام و اعلام وفاداری نمودند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار