فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی" مشارکت شهروندان را عاملي مهم و تاثيرگذار در برقراري امنيت عنوان کرد و از آنان خواست: هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.
کد خبر: ۱۱۰۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ 21 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 31/02/1402 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------------------
دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در آمل
سرهنگ داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 3 کیلو و 500 گرم مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر گفت : در اجرای طرح های کنترل محورهای مواصلاتی و در پي کسب خبری مبني بر حمل و توزیع مواد مخدر توسط عاملی افيوني در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران  قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني ماموران موفق به شناسايي این قاچاقچی مواد مخدر حین تردد در محور هراز شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری متهم در عملیات ضربتی ماموران پلیس مواد مخدر با هدایت عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و تصريح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از خودروی این سوداگر مرگ، 3 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.
سرهنگ داداش تبار در خاتمه با بيان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .
-------------------------
پرداخت بیعانه خرید در سایت شیپور باز هم قربانی گرفت
سرهنگ کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف پرونده 70میلیونی در سایت شیپورخبر داد و گفت:متهم با درج آگاهی فروش در سایت دیوار و شیپور از شهروندان بیعانه دریافت و از این طریق کلاهبرداری می کرد
سرهنگ "محمود کلوانی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی طرح چندین فقره شکایت مردمی در پلیس فتا شهرستان گلوگاه مبنی بر پرداخت بیعانه به فروشنده پی اس فور در سایت های شیپور، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: متهم با درج آگاهی فروش در سایت های دیوار و شیپور از شهروندان بیعانه دریافت کرده و از این طریق کلاهبرداری می کرد که طی بررسی و اقدامات فنی و شگرد خاص پلیسی این پلیس مبلغ70 میلیون ریال به حساب مالباخته برگردانده شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با بیان هشدار انتظامی از شهروندان درراستا فضای مجازی خواست: برخی افراد سودجو با درج آگهی دروغین در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی شیپور و دیوار اقدام به کلاهبرداری با دریافت ودیعه برای رزرو کالا را می‌کنند، سپس علاوه بر اینکه هیچگونه کالایی رد و بدل نمی‌شود فرد کلاهبردار نیز به تماس‌ها پاسخ نمی‌دهد ازاین رو پلیس فتاشهرستان  بصورت شبانه روزی فعالیت کلاهبرداران را زیر نظر گرفته و هموطنان در صورت مواجهه با مورد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی اعلام کنند.
------------------------
دستگیری سارقان یکی از اماکن مذهبی در سوادکوه شمالی
سرهنگ فرهودی فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از دستگيري 3 متهم به سرقت از یکی از اماکن مذهبی در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" حمید رضا فرهودی" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظي، پيگيري موضوع در دستور كار ماموران  قرار گرفت.
"سرهنگ فرهودی" افزود: ماموران انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی با بررسی های همه جانبه و اقدمات اطلاعاتی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
وی از کشف یک میلیارد و 500 میلیون ریالی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند .
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی" مشارکت شهروندان را عاملي مهم و تاثيرگذار در برقراري امنيت عنوان کرد و از آنان خواست:  هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن 110  با پليس در ميان بگذارند.
-------------------
دستگیری سارق اماکن خصوصی در ساری
سرهنگ حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسايي و دستگيري سارق اماکن خصوصی با 11 فقره سرقت خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" با اعلام جزئیات این خبر، گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت اماکن خصوصی در ساری، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 15 این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ،سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
وی با اشاره به اعتراف متهم به 11 فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه کاره این شهرستان، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حسن زاده ضمن تاکید بر رعایت هشدارهای انتظامی برای پیشگیری از سرقت به صاحبان ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت، از آن ها خواست : با استفاده از نگهبان مطمئن و با تجربه در ساختمان های درحال ساخت و نیمه کاره پلیس را در برقراری نظم و امنیت بیشتر برای مردم یاری دهند.
-------------------
كشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در نکا
سرهنگ عزیزی فرمانده انتظامي شهرستان نکا از توقيف خودروی نیسان حامل3 تن چوب جنگلي قاچاق جنگلی در این شهرستان خبر داد
 به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"قاسم عزیزی" درتشريح اين خبر،گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "استخر پشت " در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا،حين گشت زنی در محور کوهستانی به خودرو نیسان حامل چوب مظنون شدند.
وی افزود: ماموران جهت متوقف کردن و بررسی به راننده خودروی مورد نظر اخطار ایست دادند که بی توجه به دستور مامورین از صحنه متواری شد.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا تصریح کرد: با پیگیری مامورین، خودرو حامل 3چوب قاچاق در یکی از روستا های دهستان استخر پشت توقیف، یک نفر دستگیر،به بزه خود اعتراف وعلل فرار خود را حمل چوب قاچاق اعلام و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.
سرهنگ عزیزی از عزم راسخ پليس در برخورد با جرائم در شهرستان خبر داد و به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هرگونه جرائم و نا امنی، مراتب را سريعاً  از طریق سامانه 110 به ماموران اطلاع دهند.
------------------------------
دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی در بهشهر
سرهنگ عنایتی فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از کشف یک دستگاه پژو مسروقه و دستگیری سارق در این شهرستان خبر داد
سرهنگ"حسن عنایتی گنجی" در گفت ‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت:  مأموران گشت پاسگاه بیشه بنه حين گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به يک خودروی پژو مشکوک حین تردد در این شهرستان مشکوک شدند.
وي خاطر نشان كرد:  پس از بررسی و استعلام از سامانه پلیس آگاهی، خودروی مورد نظر که داراي سابقه سرقت بوده است با اجرای طرح عملیاتی و در اقدامی عملیاتی توسط ماموران متوقف و راننده آن دستگیر شد.
فرمانده انتظامي بهشهر  با بيان اينكه راننده براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا و با قرار قانونی روانه  زندان شد، از شهروندان خواست:  حتی الامکان وسایط نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان تجهیز کنند و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار