رئیس کمیته امداد میاندرود گفت: مبالغ جمع آوری شده با حمایت و کمک حامیان در ۱۲ ماهه ۱۴۰۱ جهت حمایت از ایتام و فرزندان محسنین ۱۷ میلیارد ریال بوده است که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۱۰۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵ 20 May 2023

به گزارش تابناک مازندران، محمد تقی جلالی اظهار داشت: ۲۰۴۰ نفر از حامیان شهرستان میاندرود از ۱۷۵ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین این شهرستان حمایت می نمایند.

وی افزود: مبالغ جمع آوری شده با حمایت و کمک حامیان در ۱۲ ماهه ۱۴۰۱ جهت حمایت از ایتام و فرزندان محسنین ۱۷ میلیارد ریال بوده است که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است.

جلالی گفت : خیران حامی فرزندان ایتام و محسنین به صورت ماهیانه مبالغی را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می کنند که کمک های مذکور بصورت آنی، به حساب فرزندان، واریز میشود.

رئیس کمیته امداد میاندرود تاکید کرد: خیران درصورت تمایل می توانند با مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام کمیته امداد شهرستان برای مشارکت در طرح اکرام و محسنین و همچنین از طریق سامانه اکرام به صورت اینترنتی به آدرس ekram.emdad.ir اقدام نمایند.

رئیس کمیته امداد میاندرود افزود: خَیِران، حامیان و افراد نیکوکار می‌توانند کمک های خود را به صورت نقدی و غیر نقدی در بخش‌های مختلف از جمله معیشت، مسکن، درمان، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی، قرض ماندگار، سپرده گذاری، تامین هزینه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و... به کمیته امداد تحویل داده، تا در اسرع وقت در اختیار نیازمندان واقعی قرارگیرد.

جلالی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 3582 نفر در میاندرود تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار