فرمانده انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غير مجاز از جمله قاچاق و توزيع كالاهاي ممنوعه توسط افراد سود جو و فرصت طلب، موضوع را از طريق سامانه 110 به اطلاع پليس رسانده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانوني مناسب صورت گیرد
کد خبر: ۱۰۸۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴ 24 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 04/11/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
دستگیری شرور مسلح در آمل
فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري شرور مسلح در اين شهرستان با عملیات ضربتی پلیس، خبر داد .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" در بیان این خبر اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت مجرمانه شروری که با اقدام به نزاع، درگيري وتیراندازی شب گذشته در یکی از پمپ بنزین ها؛ که باعث رعب و وحشت در بين شهروندان کرده بود، موضوع دستگیری وی در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي، مخفیگاه اين شرور شناسايي و پس از هماهنگي قضائي در یک عملیات ضربتی، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی دستگير شد.
فرمانده انتظامي شهرستان آمل ادامه داد: متهم دستگير شده پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.
سرهنگ داداش تبار در پایان خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.#
-------------------------
كشف خودرو قاچاق در نوشهر
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از كشف يك دستگاه خودروی قاچاق به ارزش 30 ميليارد ريال در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ "اکبر درویشی" در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران انتظامی در پي كسب خبر مبني بر تردد يك دستگاه خودرو "آ او دی" قاچاق در سطح شهر ، بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وي افزود: ماموران با اجراي يك عمليات برنامه ريزي شده و با استعلام به عمل آمده از سامانه راهور مشخص کردند خودرو مذکور با کاور کردن و تغییر رنگ و عدم ثبت در سيستم شماره گذاري، قاچاق می باشد.
سرهنگ درویشی با بیان اینکه ماموران خودرو مذکور را توقيف و به پاركينگ دلالت دادند. تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش خودرو توقیفی30 میلیارد ریال برآورد شده است .
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غير مجاز از جمله قاچاق و توزيع كالاهاي ممنوعه توسط افراد سود جو و فرصت طلب، موضوع را از طريق سامانه 110 به اطلاع پليس رسانده تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانوني مناسب صورت گیرد.#
-------------------------
دستگیری سارقان حرفه ای داخل خودرو در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق داخل خودرو با 11 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی دادگستری در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی لوازم سرقتی کشف شد.
وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 11 فقره سرقت داخل خودرو و قطعات خودرو اعتراف کردند.
سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .
-------------------------
عامل درگیری منجر به قتل در بابلسر دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از وقوع درگیری خونین در یکی از خیابان های شهر بلبلسر، خبر داد و گفت: عامل درگیری منجر به قتل در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سیدجعفر افضلی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریتی پلیس مبني بر وقوع درگیری و چاقوخوردگی، بلافاصله ماموران انتظامی براي بررسي موضوع به محل درگیری اعزام شدند.
وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد طی درگیری دو شخص با یکدیگر، مرد 62ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو به شدت مجروح که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و فرد ضارب نیز از محل حادثه متواری شد.
فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه بعلت شدت جراحت ناشی از برخورد سلاح سرد، شخص مضروب بعد بستری در بیمارستان جان خود را از دست داد، تصریح کرد: عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بابلسر با دریافت مشخصات ضارب، بلافاصله با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دستگیری قاتل را در دستور کار قرار دادند.
وی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس امنیت با اقدامات فنی و پلیسی متهم که یک جوان 35 ساله بود را کمتر از 24 ساعت دستگیر که وی در تحقیقات اولیه به ارتکاب این بزه با ضربه چاقو اعتراف کرد که علت و انگیزه درگیری در دست بررسی می باشد.
سرهنگ افضلی در پايان اظهار داشت: متاسفانه فقدان مهارت هاي لازم و تصميم گيري در بدترين زمان ممکن يعني عصبانيت، منجر به بروز اين گونه اتفاقات شوم می گردد که يک فرد را به آغوش سرد خاک سپرده و فرد ديگر را با آينده اي تاریک و تباه روبه رو می سازد.
-------------------------
دپو 6 تن چوب قاچاق در میاندورود
سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 6 تن چوب جنگلي قاچاق در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شهرام باقری گلوردی" به تشديد اقدامات همه جانبه انتظامي به منظور مقابله با قاچاقچيان چوب اشاره كرد و اظهار داشت: جنگل به عنوان یکی از مواهب الهی در زندگی انسان و سلامت محیط زیست تاثیرات بسزایی دارد و به همین دلیل باید در حفظ آن کوشا بود.
وي در ادامه افزود: ماموران انتظامی پاسگاه گهرباران در پی دریافت گزارشي و برابر اعلام مسئول حفاظت جنگلبانی مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان چوب در جنگل های شهرستان اقدام به قطع درختان کردند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: در بررسی ماموران مقدار 6 تن چوپ قاچاق توسط افراد ناشناس قطع شده و به گوشه ای از محل قرار گرفته است که در این خصوص پرونده تشکیل تحت رسیدگی می باشد.
سرهنگ باقری در پایان با اعلام اینکه حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است، به عزم راسخ پليس در برخورد با قاچاق اشاره كرد و از مردم خواست در صورت اطلاع يا مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را سريعاً از طريق سامانه 110 به پليس گزارش كنند.
-------------------------
دستگيري 7 سارق خانه باغات در بهشهر
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري 7 سارق خانه باغ های آن شهرستان با 20 فقره سرقت، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از خانه باغ های سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وي افزود: مأموران انتظامی و پلیس آگاهی بهشهر ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی در عملیاتی غافلگیرانه 7 سارق را در مخفیگاهشان شناسایی و دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به 20 فقره سرقت ازخانه باغ های سطح شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ عنایتی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائي معرفی و روانه زندان شدند از شهروندان خواست: ضمن توجه به پیام های آموزش همگانی پلیس در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طريق پل ارتباطي110 به پليس اطلاع دهند.
-------------------------
اجرای طرح جمع آوری متکدیان در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از اجرای طرح جمع آوری متکدیان در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ" عبدالله حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی طرح جمع آوری متکدیان در سطح شهر ساری به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: در اجرای این طرح که طی 24 ساعت گذشته به اجرا در آمد 14 نفر از متکدیان از سطح شهر جمع آوری و به بهزیستی استان معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به این که، تکدی گری زمينه ساز انواع آلودگي ها و ناهنجاري هاي اجتماعي است که مي تواند امنيت و هويت جامعه را تهديد کند از رضایت شهروندان از اجرای این طرح خبر داد.
وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: توصیه ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و هرگونه کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای حمایت از اقشار آسیب دیده و نیازمند در اختیار نهادهای مرتبط قرار دهند. 

خبر سلمان مهدوی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار