شهر فرصتها و جشنواره هچسا، چالوس قوی و رویداد مازندران ۲۲ باهم در ارتباط هستند. هچسا در این قالب می‌تواند قابل توجه باشد
کد خبر: ۱۰۵۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸ 16 June 2022

‍ به گزارش تابناک مازندران، جشن پرشور و نشاط با اجرای امید‌_حاجیلی، حسن_ریوندی، آرون_افشار و ... در جشنواره بزرگ هچسا مازندران برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، مهندس جعفر ردایی شهردار هچیرود در نشست خبری مطرح کرد؛

 جشنواره در دوقسمت فرهنگی‌هنری و ورزشی برگزار خواهد شد که در قسمت فرهنگی استفاده از هنرمندان مطرح و محبوب کشوری، استانی و بومی مدنظر ماست.

 جشنواره فرهنگی در پلاژ ساحلی مجموعه آرکا عباسکلا که دارای فضای مناسب و پارکینگ بوده و به دور از شلوغی شهر می‌باشد برگزار خواهد شد.

 جشنواره هچسا در سوم تیرماه با اجرای نمایشهای ساحلی و دریایی افتتاح خواهد شد. سخنران این روز فرماندار محترم شهرستان و خواننده افتتاحیه امید حاجیلی از هنرمندان محبوب و مطرح موسیقی پاپ خواهند بود. برنامه های شاد ما بعد از اذان شروع شده و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت.

 در سیزدهم تیرماه هم شاهد هنرنمایی حسن ریوندی کمدین مطرح کشوری خواهیم بود. ضمن اینکه برنامه‌هایی نیز متناسب با مناسبتهای سالروز ازدواج امام علی "ع" و حضرت فاطمه "س" و روز قلم تدارک دیده ایم.

 شهر فرصتها و جشنواره هچسا، چالوس قوی و رویداد مازندران ۲۲ باهم در ارتباط هستند. هچسا در این قالب می‌تواند قابل توجه باشد.

 برنامه‌های ۱۸ تیرماه همزمان با عید قربان را به اجرای هنرمندان توانمند بومی از جمله سعید بحری، میلاد سیاه پشت، عمو باران... اختصاص دادیم.

 روز اختتامیه جشنواره هم ۲۷ تیرماه همزمان با عیدغدیر خواهد بود. در این روز هم شاهد اجرای آرون افشار خواننده محبوب کشوری و یکسری برنامه های متناسب با عید و جشنواره خواهیم بود.

پرداختن به کار فرهنگی و ایجاد فضای شادی و نشاط از جمله وظایف شهرداری است. شهرداری در همه سالها برای کارهای فرهنگی به متولیانش کمک می‌کند اما مجموعه مدیریت شهری دوست دارد کار موثر و اصلی که به برندسازی و معرفی ظرفیتها کمک می‌کند را خود راسا برنامه ریزی و اجرا نماید.

 جشنواره هچسا پیوست عمرانی هم دارد و اقداماتی را تا قبل از شروع هچسا خواهیم داشت.

 به همت اعضای شورا و عوامل شهرداری تعداد پنج واحد تجاری مرکز شهر با هدف کاهش بار ترافیک و روان‌سازی تردد با هزینه ۲۰ میلیاردتومان خریداری شده و در تاریخ اول تیرماه عملیات تخریب انجام خواهد شد. درحالی در مدت کوتاه این دوره پنج واحد تجاری تملک شده که در طول ده سال گذشته تنها یک واحد تملک شده بود که این خود گام بزرگی در راستای توسعه شهر می‌باشد.
اجرای روکش آسفالت محور اصلی با کمک اداره راه و تعویض تیرهای روشنایی بلوار اصلی شهر (بلوار امام خمینی به پایان رسید و بلوار امام رضا همزمان با هچسا اجرا می‌گردد) نیز از جمله اقدامات عمرانی پیوست جشنواره هچسا می‌باشد.

اجرای برنامه های فرهنگی نه تنها اتلاف سرمایه نیست بلکه ایجاد فرصت برای معرفی شهر ما در کنار تزریق شادی و نشاط به مردم است. هچیرود را شاید خیلی ها نشناسند، بایستی برای معرفی و نام هچیرود که تنها ده سال از شهر شدنش می‌گذرد هم تلاش کنیم. ضمن اینکه اینگونه برنامه‌ها با جذب گردشگر و سرمایه‌گذار نیز همراه خواهد بود. هچیرود اولین شهر با خروج از آزادراه است که مسافران میلیونی از آن عبور می‌کنند. باید تلاش کنیم این شهر تنها محل عبور نباشد و مسافر در آن ایست کرده و اسکان هم داشته باشد.

 پیش از این در بحث برندسازی هچیرود اقداماتی صورت گرفت. در همین راستا هچیرود را به نام شهر فرصتها نامگذاری کردیم. همچنین ۲۷ آبان سالروز تاسیس شهرداری را نیز به نام روز هچیرود نامگذاری کردیم که ازین پس در این تاریخ نیز شاهد برگزاری جشن باشکوه خواهیم بود. ضمن اینکه با حضور موفق در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گام‌های بلندی برای جذب سرمایه گذار در کنار معرفی پتانسیلها و ظرفیتهای شهر هچیرود برداشتیم.
ندای‌دریا


 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار