در سال ۱۴۰۲ صورت پذیرفت؛

بهره‌مندی بیش از ۱۷ هزار دانشجو، طلبه و دانش‌آموز تحت حمایت مازندرانی از خدمات کمیته امداد

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: در سال گذشته ۱۶۵۹دانشجو و طلبه و ۱۶۰۴۲ دانش‌آموز از خدمات فرهنگی، آموزشی و تحصیلی بهره مند شدند.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰ 05 June 2024

به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل آرامجان اظهار داشت: در سال گذشته ۱۶۵۹دانشجو و طلبه و ۱۶۰۴۲ دانش‌آموز از خدمات فرهنگی، آموزشی و تحصیلی بهره مند شدند.

 

بهره‌مندی بیش از ۱۷ هزار دانشجو، طلبه و دانش‌آموز تحت حمایت مازندرانی از خدمات کمیته امداد  

وی فراهم کردن زمینه برای ادامه تحصیل دانشجویان و دانش آموزان کمیته امداد را یکی از فعالیت‌های این نهاد حمایتی دانست و گفت: کمیته امداد با کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت زمینه موفقیت‌های تحصیلی و علمی آنان را فراهم کرده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مازندران، توانمندسازی فکری، فرهنگی و کمک به آینده‌سازان کشور را از اهداف کمیته امداد در کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان برشمرد و گفت: در سال گذشته ۱۱۷۳دانشجو از خدمات تامین شهریه و ۴۸۶دانشجو و طلبه از کمک هزینه تحصیلی با هزینه ای بالغ بر ۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بهره‌مند شدند.

آرامجان با بیان اینکه، کمک‌هزینه تحصیلی به منظور مرتفع شدن بخشی از مشکلات مالی دانشجویان و دانش‌آموزان پرداخت می شود تا آن‌ها بتوانند با خیالی آسوده به تحصیل ادامه دهند گفت: به دانش‌آموزان استان، بالغ بر ۷میلیارد و ۹۱۹ میلیون تومان خدمات نقد و غیرنقد شامل؛ پوشاک، لوازم التحریر،... ارائه شده است.

وی گفت: حمایت از محرومان و توانمندی مددجویان رسالت اصلی کمیته امداد است و ارتقای سطح فرهنگی دانشجویان و دانش آموزان مهم‌ترین گام در مسیر توانمندسازی اقتصادی آنها می‌باشد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار