جمع‌آوری بیش از ۷۰میلیارد تومان زکات فطریه و کفارات در مازندران

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: در عید فطر امسال مردم نیکوکار استان مازندران ۷۰ میلیارد و دویست میلیون تومان زکات فطریه و کفارات عمد و غیرعمد خود را از طریق کمیته امداد استان مازندران پرداخت کردند.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶ 30 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی اظهار داشت: در عید فطر امسال مردم نیکوکار استان مازندران ۷۰ میلیارد و دویست میلیون تومان زکات فطریه و کفارات عمد و غیرعمد خود را از طریق کمیته امداد استان مازندران پرداخت کردند.

 

جمع‌آوری بیش از ۷۰میلیارد تومان زکات فطریه و کفارات در مازندران  


وی با اشاره به اینکه، ۱۳۴۸ پایگاه ثابت و سیار در مراکز شهرها، بخش‌ها و روستاهای سراسر استان شامل؛ مراکز نیکوکاری، مساجد و محله‌های برپایی نماز عید فطر کار جمع‌آوری زکات فطره را بر عهده داشتند افزود: از این مبلغ ۵۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فطریه عام، ۷میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فطریه سادات و ۸میلیارد تومان کفارات بوده است. 

مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان داشت: امسال تعداد ۴۷۰۰نانوایی نیز در استان مجهز به سیستم پرداخت فطریه و کفارات شدند که مبلغ ۶۲ میلیون تومان زکات فطریه و کفاره از این طریق جمع‌آوری شد.

معافی گفت: وجوه فطریه و کفارات جمع‌آوری شده در جهت مسائل درمانی، فرهنگی، معیشت، مسکن، جهیزیه و... در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای نیازمندان هزینه شده است.

وی با تشکر از همراهی و مشارکت مردم نوعدوست استان بیان داشت: سال گذشته ۴۸ میلیارد تومان فطریه و کفارات در استان جمع آوری شد که این رقم امسال ۴۷ درصد رشد داشته است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار