سرخپوشان قائم شهر سکوی پرتاب سرخپوشان تهرانی به صدر!
تیم فوتبال نساجی در شبی که تیم فوتبال استقلال اهواز مقابل پرسپولیس شکست خورد و تیم قعر جدولی صنعت نفت مقابل شمس آذر ناکام ماند مقابل تیم استقلال با ارائه یک بازی منطقی و هوشمندانه از تیم سرشناس تهرانی امتیاز گرفت و امیدهای خود را برای بقا در لیگ برتر بیشتر کرد
کد خبر: ۱۱۶۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱ 24 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، دیدار حساس تیم‌های فوتبال نساجی و استقلال تهران در دیداری کم‌موقعیت و محتاطانه از سوی ۲ تیم با تساوی بدون گل پایان یافت و شاگردان ساکت الهامی علاوه بر کسب یک امتیاز ارزشمند برای بقا، در مسیر رسیدن آبی‌پوشان پایتخت به قهرمانی توقف ایجاد کردند. 

 

فیلم اشک خوشحالی سرمربی نساجی

 

 

توقف استقلال توسط تیم فوتبال نساجی در یک بازی منطقی  
توقف استقلال توسط تیم فوتبال نساجی در یک بازی منطقی/فیلم اشک خوشحالی سرمربی نساجی  
 

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی را با سیستم ۳-۳-۴ و ترکیب ثابت لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سعید بیگی، سعید آقایی، منصور باقری، مهرداد عبدی، محمدرضا حسینی، صابر حردانی، محمدرضا عباسی و محمدرضا آزادی به زمین فرستاد.

استقلال نیز با سیستم ۲-۵-۳ و ترکیب ثابت سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، زبیر نیک‌نفس، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو به میدان رفت.

حساسیت زیاد مسابقه برای هر ۲ تیم سبب شد تا رقابت از سوی بازیکنان میزبان و مهمان کاملا محتاطانه آغاز شود. با این حال نساجی در اوایل نیمه نخست مسابقه توانست تا حدودی کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیرد و با پرس از بالا اجازه انجام برنامه‌های مد نظر استقلال را نداد.

نتیجه تلاش‌های محتاطانه نساجی در نیمه نخست صرفا ایجاد ۲ موقعیت برای نساجی در این نیمه بود. دقیقه ۱۷ نساجی از راه دور صاحب یک ضربه کاشته شد که شوت محمدرضا آزادی از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۳۷ هم حرکت محمدرضا حسینی از سمت چپ و ارسال خطرناک او توسط مدافعان استقلال به کرنر فرستاده شد. 

 

در آغاز نیمه دوم شلیک محکم سلیمی را پولی به زیبایی راهی کرنر کرد.

دقیقه 51: شوت بد رضاوند با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75: ارسال کرنر جلالی به روی دروازه با ضربه سر بلانکو همراه شد که توپ به تیرک افقی دروازه برخورد کرد تا مهمترین موقعیت بازی از دست برود.

دقیقه 88: شوت راه دور و تماشایی پیمان بابایی را لوان پولی راهی کرنر کرد

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
درود بر شیر مردان نساجی مازندران
شیرکوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
نکونام بجای جوسازی بره تیمشو درست کنه
بهونه داوری مسخره هست
تیم فوتبال نساجی اگه از اول ساکت ابهامی رو داشت الان بالای جدول بود
استقلال یک موقعیت جلو نساجی نداشت
عشق ما نساجی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار