بازیکنان نساجی با تمام وجود مقابل استقلال
تیم فوتبال نساجی که سال گذشته یکی از نماینده های فوتبال در آسیا بود در بازی حساس از تیم استقلال در مقابل تماشاگران پرشور خود پذیرای تیم استقلال است
کد خبر: ۱۱۶۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰ 24 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، امشب در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال نساجی قائمشهر میزبان تیم فوتبال استقلال است و در حساس ترین بازی دو تیم صدر و قعر جدول در قائمشهر به مصاف هم می‌روند.

 

استقلال و نساجی در تمام ۶ فصل اخیر که نساجی به سطح اول فوتبال ایران آمد، یک بازی حساس و پرگل به نمایش گذاشته‌اند. مالک نساجی با تمایل به رنگ آبی و دوستانی که در میان بزرگان استقلال دارد، تنها یک بار هدایت تیمش را به یک پرسپولیسی داد و قبل و بعد آن آشکارا به مربیان و بازیکنان سابق استقلال تمایل داشته است. این بازی قرار بود سه شنبه برگزار شود، در بازی رفت این دو تیم که سه‌شنبه ۲۸ آذر برگزار شد، استقلال با چهار گل در ورزشگاه آزادی میهمانش را شکست داد. آن روز سید مهدی رحمتی کاپیتان سابق استقلال روی نیمکت نساجی بود و جواد نکونام با ۲۵ امتیاز به دنبال سپاهان صدرنشین و به لطف تفاضل گل ۹ در مقابل ۸ پرسپولیس، تیم دوم جدول بود.

 

اما شرایط در دور برگشت با همیشه متفاوت شده است. نساجی که زمان برگزاری بازی رفت تنها ۹ امتیاز از ۱۲ بازی داشت، حالا از همین تعداد مسابقه در دور برگشت با ساکت الهامی ۱۵ امتیاز دارد و در پله نهم جدول نشسته است. در حالی که جواد نکونام با استقلال ۲۸ امتیازی و دوباره تیم دوم جدول است! البته در جدول کلی لیگ استقلال با یک امتیاز اختلاف برتری نسبت به پرسپولیس صدر نشین و نساجی با ۲۵ امتیاز در رتبه سیزدهم در خطر سقوط قرار دارد. در آخرین بازی لیگ نساجی در اهواز دست به کار بزرگی زد و رقیب مستقیم برای بقا یعنی استقلال خوزستان را ۴-۱ شکست داد

 

بازیکنان تیم فوتبال نساجی به خوبی از وضعیت جدول لیگ برتر فوتبال آگاهی دارند و نیک می دانند که تیم های خوزستانی با تمام وجود سعی در ماندن در لیگ را دارند .

به همین جهت تیم نساجی برای ماندن در لیگ برتر با تمام وجود از امتیاز خانگی بهره می برند و با توجه به روند رو به رشد و برد تراکتورسازی تبریز و استقلال اهواز و متوقف کردن سپاهان امیدوار به پیروزی مقابل استقلال هستند تا با خیالی آسوده بقا در لیگ را تضمین کنند.

مسعود پاشنا مدیر تابناک مازندران 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار