رئیس کمیته امداد شهرستان فریدونکنار گفت: در ایام ماه مبارک رمضان تاکنون خَیِّرین شهرستان فریدونکنار مبلغی بیش از ۶۰۰ میلیون تومان جهت مشارکت در طرح قرض ماندگار مساعدت نمودند.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹ 22 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام میثم سیدی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان تاکنون خَیِّرین شهرستان فریدونکنار مبلغی بیش از ۶۰۰ میلیون تومان جهت مشارکت در طرح قرض ماندگار مساعدت نمودند.

 

مشارکت ۶۰۰میلیون تومانی خَیِّرین فریدونکنار در قالب قرض ماندگار  

وی افزود: در این طرح خَیِّرین با واریز وجوه نزد صندوق امداد ولایت به صورت ماندگار و بدون برگشت اقدام و صندوق نیز با تخصیص ضریب سه برابر، آن را به حساب شهرستان واریز و نیازمندان متقاضی تسهیلات با اقساط حداکثر ۳۶ ماه به صورت قرض‌الحسنه از آن برخوردار می‌شوند.

رئیس کمیته امداد شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: از محل گردش اقساط نیز با توجه به ماندگار بودن این وجوهات، به صورت همیشگی تسهیلات قرض‌الحسنه در صندوق امداد ولایت قابلیت پرداخت خواهد داشت.

حجت‌الاسلام سیدی با تشکر از حمایت‌های خَیِّرین گرامی گفت: خَیِّرین به دو صورت می‌توانند در این امر مشارکت نمایند که روش اول کمک بلاعوض به صندوق در قالب قرض ماندگار و روش دوم سپرده‌گذاری و عقد قرارداد دو ساله با صندوق است که اصل سرمایه پس از پایان قرار داد به فرد سپرده‌گذار برگردانده می‌شود.

خاطرنشان می‌شود: در شهرستان فریدونکنار ۱۴۰۲ خانوار مددجو تحت حمایت می‌باشند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار