آیت الله لائینی نبود بالگرد و پایگاه امداد هوایی برای اطفای حریق جنگل‌ها را از جمله دغدغه‌ها ذکر کرد و خواستار تأمین تجهیزات لازم برای مبارزه با حریق شد.
کد خبر: ۹۹۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ 08 October 2021

مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی اظهار داشت: انسان باید خود را برای سفر آخرت آماده کند و تقوای الهی بهترین توشه برای این سفر است.

وی با گرامیداشت اول ربیع الاول و سالروز هجرت پیامبر گرامی اسلام و لیله المبیت و فداکاری و شجاعت حضرت علی (ع)، به سالروز کاهش بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: باید ضمن آمادگی، زمینه‌های بروز بلایا را کاهش دهیم.

وی با تاکید بر جلوگیری از تخریب بستر رودخانه و ضرورت آزادسازی آن افزود: بسیاری از آبگرفتگی ها به دلیل وجود موانع در بستر رودخانه‌ها است از این رو، دستگاه‌های متولی وظیفه دارند که حریم و بستر رودخانه را صیانت و حفظ کنند..

امام جمعه ساری بر لزوم صیانت از جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی تاکید کرد و گفت: باید زمینه‌های آثار سو بلایای طبیعی را کاهش دهیم و تجهیزات لازم را برای روزهای نیاز، تأمین کنیم.

آیت الله لائینی نبود بالگرد و پایگاه امداد هوایی برای اطفای حریق جنگل‌ها را از جمله دغدغه‌ها ذکر کرد و خواستار تأمین تجهیزات لازم برای مبارزه با حریق شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مشکلات فراروی معلولان و سالمندان از مسئولان خواست تا مشکلات این قشر را در زمینه مسکن و مناسب سازی معلولان پیگیری کنند.

امام جمعه ساری به نقش مهم استاندارد اشاره کرد و گفت: وجود محصولات کم کیفیت ناشی از قصور استاندارد است و نباید محصولات تولید داخلی نسبت به محصولات مشابه خارجی کم کیفیت باشد.

وی روز و هفته ملی کودک و نوجوان را گرامی داشت و گفت: همه برنامه‌ها در ذهن کودک آثار تربیتی دارد و برای کودکان و نوجوانان باید برنامه ریزی درست داشته باشیم.

آیت الله لائینی با اشاره به رهابودن مهدکودک‌ها، نظارت براین مراکز را الزامی دانست و گفت: در برخی مهدها، آموزش‌هایی به فرزندان داده می‌شود که با فرهنگ اسلامی سازوگاری ندارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران موفقیت و درخشش کشتی گیران و آزادکاران استان را در مسابقات بین المللی نروژ را تبریک و گفت: مازندران در زمینه‌های مختلف از جمله ورزش سرآمد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار