در حال حاضر ترافیک در شمال به جنوب محور کرج- چالوس در محدوده‌های هزار چم،سیاه بیشه به صورت مقطعی نیمه سنگین و در شمال به جنوب محور هراز تونل شماره یک، آزادراه کرج-قزوین در پایانه شهید کلانتری و مهرشهر و همچنین محور تهران-فشم محدوده رودک نیز نیمه سنگین گزارش شده است.
کد خبر: ۹۹۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 07 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان های اردبیل،گیلان،مازندران و گلستان خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در شمال به جنوب محور کرج- چالوس در محدوده‌های هزار چم،سیاه بیشه به صورت مقطعی نیمه سنگین و در شمال به جنوب محور هراز تونل شماره یک، آزادراه کرج-قزوین در پایانه شهید کلانتری و مهرشهر و همچنین محور تهران-فشم محدوده رودک نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

وی به هموطنانی که به سفر رفته اند توصیه کرد که با توجه به ظرفیت محدود جاده‌ها بازگشت خود را موکول به روز جمعه نکرده و نسبت به مدیریت و برنامه ریزی برگشت تا قبل از روز جمعه و همچنین در روزهای هفته آتی اقدام کنند.

سرهنگ شیرانی با توجه به ترافیک سنگین در جاده های شمالی کشور به پرهیز از سفر توصیه کرد و خاطرنشان کرد:

 جاده چالوس به دلیل پایین بودن ظرفیت تردد در این شرایط برای سفر و انتخاب مسیر مناسب نیست؛ در این شرایط بهتر است از سایر محورهای جایگزین مانند هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین_ رشت که ظرفیت بالاتری دارند تردد شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا دوباره تاکید کرد که برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا سفر به و از شهرهای گروه قرمز و نارنجی کماکان ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار