طی روز‌های جمعه و شنبه در سواحل شمالی وشرق اردبیل بارش‌ها به شکل پراکنده ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۹۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 07 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی کشور پرداخت.

خانم رفیعی گفت: امروز در شمال آذربایجان غربی و شرقی، استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های تهران، سمنان، البرز و قزوین بارش باران و وزش باد و کاهش نسبی دما ادامه خواهد داشت همچنین در طی این مدت دریای خزر مواج خواهد بود.
وی ادامه داد: بعد از ظهر امروز در ارتفاعات استان های کرمان و هرمزگان هم احتمال بارش باران پراکنده و رگبار را خواهیم داشت.

رفیعی گفت:طی روز‌های جمعه و شنبه در سواحل شمالی وشرق اردبیل بارش‌ها به شکل پراکنده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در رزو‌های یکشنبه و دوشنبه فقط در استان گیلان و شرق اردبیل بارش‌های خفیف خواهیم داشت و سایر مناطق آسمان صاف خواهد بود.

رفیعی گفت: روز‌های پنجشنبه و جمعه در غرب و شمال غرب کشور، سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز کاهش نسبی دما راخواند داشت که از روز یکشنبه در نوار غربی و سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما را پیش بینی می‌کنیم.

وی افزود: طی روز‌های شنبه و یکشنبه برای مناطق شمال شرق و شرق کشور کاهش دما رخ خواهد داد که بین ۵ تا ۱۰ درجه همراه با وزش باد شدید که برخی از نقاط سبب گرد و خاک خواهد شد.

رفیعی در مورد وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و احتمال باد شدید و گرد و خاک همراه خواهد بود، حداکثر دما برای امروز ۲۶ درجه و حداقل دما ۱۴ درجه است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار