فرمانده انتظامي استان مازندران بر ضرورت تعامل سازنده و دو سويه رسانه و نيروي انتظامي تاکید کرد .
کد خبر: ۹۹۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 07 October 2021

به گزارش تابناک مازندران ، نشست خبری اصحاب رسانه ومطبوعات استان مازندران با فرمانده محترم نیروی انتظامی استان مازندران درسالن کنفرانس خبری مجموعه انتظامی فرماندهی استان برگزار گردید.
پليس و اصحاب رسانه دو قطب مهم امنيت و آرامش سردارمیرزایی
فرمانده انتظامي استان مازندران با تاكيد بر ضرورت تعامل سازنده و دو سويه رسانه و نيروي انتظامي گفت:

پليس و اصحاب رسانه دو قطب مهم در افزايش احساس امنيت و آرامش عمومي جامعه هستند.
به گزارش‌ خبرنگار تابناک استان مازندران سردار "مرتضی میرزایی" در نشستی با خبرنگاران رسانه های خبری استان که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: پليس در توليد و تامين امنيت اجتماعي تكيه بر رويكرد مشاركتي دارد.
وی، تصریح کرد: مبنای ماموریت های نیروی انتظامی، اجتماعی محور و مردم محور است و رسانه می بایست با انعکاس اقدامات برجسته پلیس و ارائه مشکلات مردم، پلیس را در برقراری امنیت هرچه بهتر جامعه یاری رسانند.
سردار میرزایی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی و حمایت خوب اصحاب رسانه از برنامه های هفته ناجا از نقاط قوت این هفته است، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد مردم محوری از مهمترین رویکرد های نیروی انتظامی در این هفته خواهد بود.
فرمانده انتظامي استان مازندران در بخش ديگري از سخنان خود، رسالت رسانه ها را در آگاه سازي مردم جامعه بسيار مهم برشمرد و افزود:

امروز رسانه توانسته است جايگاه خود را در تاثير گذاري بر افکار عمومي مردم به اثبات برساند و هيچ رويداد يا اتفاقي نمي تواند بدون استفاده از رسانه ها حرف خود را به گوش ديگران برساند.
سردار میرزایی، پيشگيري از جرايم و آسيب هاي اجتماعي را مولفه مهم در سالم سازي فضاي جامعه دانست و افزود: در پيشگيري از جرايم و آسيب هاي اجتماعي در كنار اقدامات نيروي انتظامي، سازمان هاي مختلف وظايف و مسئوليت هاي مشخصي دارند كه جامه عمل پوشاندن به اين وظايف با تاكيد بر مشاركت مردم مي تواند جامعه را در برابر آسيب هاي اجتماعي بيمه كند.
این مقام انتظامی جايگاه رسانه و خبرنگاران را بسيار حساس و مهم قلمداد و تصريح کرد: از وظايف اصلي خبرنگاران ايجاد پل ارتباطي مردم با پليس است و اميدوارم كه خبرنگاران پليس را در جهت خدمت رساني براي امنيت جامعه بيشتر ياري نمايند.
فرمانده انتظامي استان با اشاره به اینکه در حال حاضر احساس امنیت در استان مازندران در جایگاه خوبی قرار دارد، گفت: آحاد مردم جایگاه واقعی پلیس را شناخته و به آن اعتماد کرده‌اند و بدون مشاركت مردم و نهادهاي اجتماعي امنيت مطلوب در جامعه محقق نمي شود.
وي در اين ديدار ضمن تشريح برنامه های روز شمار هفته ناجا گفت: به دلیل تقارن هفته ناجا با مراسم های دهه آخر صفر و برابر تدابیر صورت گرفته، هفته ناجا در سال جاری از 17 مهر ماه آغاز و تا 23 مهر ادامه خواهد داشت.
سردار میرزایی با اعلام برنامه های شاخص هفته ناجا، گفت: هفته نیروی انتظامی در استان با اجرای مراسم صبحگاه عمومی ، همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی ، امحاء موادمخدر، ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم در جهت رسيدگي به مطالبات مردمي و مشکلات آنان، افتتاح طرح های عمرانی ناجا، ديدار با نماینده ولی فقیه در استان و دیدار با خانواده معظم شهدا و غباروبی مزار شهدا برگزار می شود.
آغاز برنامه های هفته ناجا از 17 مهر در استان مازندران
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، گفت:

در سال جاری بر نامه های هفته ناجا از 17 الی 23 مهر با شعار " پلیس هوشمند - امنیت پایدار در استان مازندران اجرایی می شود. ضمنا دربخش امنیت محله محور تعامل بسیارخوبی با سپاه وبسیج محلات در قالب گشت‌های رضویون برقرارخواهیم کردوبه جد از همکاری بااین مجموعه های انقلابی در روزهای آینده خواهیم داشت .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید جعفر ساداتی" در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: به دلیل تقارن هفته ناجا با مراسم های دهه آخر صفر و برابر تدابیر صورت گرفته، هفته ناجا در سال جاری از 17 مهر ماه آغاز و تا 23 مهر ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به روز شمار برنامه های هفته ناجا گفت:اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد مردم محوری از اهم رویکرد های این هفته خواهد بود.
معاون اجتماعی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی و حمایت خوب اصحاب رسانه از اجرای برنامه های هفته ناجا از نقاط قوت این هفته است.
وی افزود: با تعاملات و برنامه ریزی های صورت گرفته، بیش از40 برنامه رادیویی و تلویزیونی، فیلم های پلیسی و پیام های آموزشی از صدا و سیمای مرکز مازندران پخش خواهد شد.
سرهنگ ساداتی در پایان ضمن تقدیر از خبرنگاران استان مازندران که همراه و همپای پلیس می باشند، گفت: اصحاب رسانه همواره در کنار معاونت اجتماعی ، رسالت خود را در ارتقاء امنیت اجتماعی با جدیت پیگیری می نمایند.

خبرنگار خبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار