با توجه به تعطیلات ۲ روز آینده و هجوم مسافران به استان‌های شمالی بخصوص مازندران از هموطنان تقاضا داریم از سفر‌های غیر ضروری به استان خودداری کنند
کد خبر: ۹۹۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷ 06 October 2021

صداوسیمای مرکز مازندران؛سرپرست پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون ترافیک در جاده هراز محدوده سیاه بیشه، پل زنگوله ، آب اسک ، تکاوران و چلاو ، جاده کندوان محدوده هزار چم جاده سوادکوه و کیاسر دو مسیر رفت و برگشت و محدوده درون شهری نیمه سنگین و پرحجم است.


سرهنگ عبادی افزود: با توجه به تعطیلات ۲ روز آینده و هجوم مسافران به استان‌های شمالی بخصوص مازندران از هموطنان تقاضا داریم از سفر‌های غیر ضروری به استان خودداری کنند.


او گفت: ورود و خروج از شهر‌های قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است ماموران پلیس در مبادی ورودی استان با پلاک‌های شهر‌های قرمز و نارنجی به صورت هوشمند و دستی برخورد و اعمال قانون می‌کنند.


سرهنگ عبادی افزود: هم اکنون در محور‌های کوهستانی استان شاهد بارش پراکنده باران هستیم و احتمال سقوط و ریزش سنگ از کوه در این مدت دور از انتظار نیست.


سرپرست پلیس راه مازندران گفت: سطح جاده کندوان در ارتفاعات، ولی آباد لغزنده و جاده سوادکوه محدوده گدوگ مه گرفته است.


او ادامه داد: رانندگان در این مسیر‌ها با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله با خودروی جلوی و با استفاده از چراغ مه شکن  تردد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار