مسئول آموزش اسکورت تشریفات کشور با حضور در دفتر مسئول پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندری فریدونکنار ضمن تبریک هفته ناجا به به نقش نیروی انتظامی در امنیت و آسایش عمومی مردم اشاره کرد.
کد خبر: ۹۹۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 06 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، مسئول آموزش اسکورت تشریفات کشور با حضور در دفتر مسئول پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندری فریدونکنار ضمن تبریک هفته ناجا با اشاره به نقش نیروی انتظامی در امنیت و آسایش عمومی مردم گفت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی در امنیت و آرامش آن است و این مهم مرهون تلاش های سبز قامتان نیروی انتظامی و مردم همیشه در صحنه است.

فرشید_نبی_زاده خاطر نشان کرد: اقدامات و رویکردهایی که مجموعه انتظامی شهرستان به ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح شهر و روستاها دارد و روحیه جهادی و نگاه اجتماعی محور نیروی انتظامی ما بسیار قابل تحسین است، بصورتی که امروزه شهرستان در بحث شاخص های امنیت، کشف بیش از بیش مواد مخدر و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و ... حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه عقل سالم در بدن سالم است افزود: نیروی های جان بر کف مبارزه با مواد مخدر انتظامی بازوان قدرتمند ایجاد امنیت هستند و موسسه اسکورت تشریفات کشور در این راستا همکاری و تعامل بیشتر دارد.
وی خاطر نشان کرد ما دست دوستی خود را به سمت سبز پوشان عزیز و حافظان امنیت دراز کردیم و با گرمی دست این عزیزان را نیز می فشارد.


سروان مرتضی_شجاعی نیز در این جلسه ضمن خوش آمد اظهار داشت: هدف نیروی انتظامی ایجاد زمینه و بستر مناسب جهت آشنا سازی بیش از پیش شهروندان با وظایف و ماموریت های پلیسی، ارتقای تعامل پلیس و مردم، مشارکت مردم در برقراری امنیت، ارایه آموزش های موثر در پیشگیری یا کاهش جرایم و آموزش همگانی است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار