کامران قاسم‌پور دلاور مازندرانی در فینال وزن 92 کیلوگرم مقابل ماگومد کوربانوف از روسیه با نتیجه 8 بر 4 به پیروزی رسید.
کد خبر: ۹۹۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴ 04 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، امشب در ادامه سومین روز از مسابقات جهانی کشتی آزاد که در اسلو نروژ پیگیری می‌شود، در وزن 92 کیلوگرم کامران قاسم‌پور در فینال مقابل حریف روسی به رقابت پرداخت. 

وی روز گذشته پس از استراحت در دور اول در دور دوم با آندریل ولاوسف از اوکراین مبارزه کرد و با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد تا راهی یک چهارم شود. قاسم‌پور در ادامه مسابقات خود در این مرحله با ایراکلی متسیتوری از گرجستان روبه‌رو شد که 8 بر یک به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله در سرشاخ با جیدن کاکس کشتی‌گیر مطرح جهان از آمریکا با برتری 3-3 راهی فینال شد.

قاسم‌پور در فینال مسابقات جهانی امشب مقابل ماگومد کوربانوف از روسیه و قهرمان اروپا روی تشک حاضر شد. آزادکار کشورمان در این مبارزه حساس با نتیجه 8 بر 4 پیروز شد و به مدال طلا دست پیدا کرد. وی سومین طلایی کشتی آزاد محسوب می‌شود.

مسابقات جهانی کشتی آزاد| معرفی مدال‌آوران 4 وزن دوم/ 3 نقره و یک طلا سهم ایران در روز سوم

مرحله فینال و رده‌بندی 4 وزن دوم مسابقات جهانی کشتی آزاد امشب در اسلو نروژ برگزار شد که 4 کشتی‌گیر کشورمان در فینال روی تشک رفتند. علیرضا سرلک در مصاف با گیلمان آمریکا شکست خورد و نخستین مدال نقره کاروان را کسب کرد. امیرمحمد یزدانی و محمود نخودی نیز دیگر نقره‌ای‌های امشب بودند اما کامران قاسم‌پور به عنوان آخرین نماینده کشورمان صاحب سومین طلای کاروان کشتی شد. در روز سوم مسابقات آمریکا 2 طلا کسب کرد.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار