از نظر بازه زمانی بیشترین تعداد جان‌باختگان دریا در مازندران طی این ۴ماه فعالیت طرح‌های دریا در تیر ثبت شد که ۳۲مورد بود. همچنین در خرداد ۱۸نفر، شهریور ۱۵نفر و مرداد ۱۲نفر به دلیل غرق‌شدن در دریا جان باختند
کد خبر: ۹۹۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 04 October 2021

به گزارش تابناک مازندران  ، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: طی ۴ماه مدت برپایی طرح‌های سالم‌سازی دریا در مازندران از یکم خرداد تا پایان شهریور ۷۷نفر در سواحل دریای مازندران غرق شدند که رشد ۷۱درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

علی عباسی با بیان این که ۶۹درصد غرق‌شدگان در مازندران طی ۴ماه اخیر غیربومی و مسافر بودند، اظهار کرد:

بیشترین تعداد قربانیان دریا در مازندران طی ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور مربوط به شهرستان محمودآباد است که ۲۰نفر در سواحل این شهرستان جان باختند. پس از محمودآباد نیز شهرستان‌های بابلسر، نوشهر و چالوس هر یک‌ با ۱۱مورد بیشترین قربانی را داشتند و بهشهر با یک مورد فوت غریق کمترین تعداد را داشت.

وی افزود: از نظر بازه زمانی بیشترین تعداد جان‌باختگان دریا در مازندران طی این ۴ماه فعالیت طرح‌های دریا در تیر ثبت شد که ۳۲مورد بود. همچنین در خرداد ۱۸نفر، شهریور ۱۵نفر و مرداد ۱۲نفر به دلیل غرق‌شدن در دریا جان باختند.

این مسئول درباره وضعیت سنی جان‌باختگان خاطرنشان کرد: بیشتر غرق‌شدگان دارای سن ۲۱ تا ۳۰سال بودند. ۲۴نفر از جان‌باختگان در این رده سنی قرار داشتند. از ۷۷غرق شده دریا در مازندران ۶۹نفر مرد هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار