بیست‌ویکمین فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از روز ۲۷ مهرماه آغاز می‌شود و قرعه‌کشی این رقابت‌ها امروز (شنبه) انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱ 02 October 2021

بیست‌ویکمین فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از روز ۲۷ مهرماه آغاز می‌شود و قرعه‌کشی این رقابت‌ها امروز (شنبه) انجام خواهد شد.

پرسپولیس، سپاهان اصفهان، استقلال، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان، پیکان تهران، مس رفسنجان، پدیده مشهد، صنعت نفت آبادان، آلومینیوم اراک، نساجی مازندران، نفت مسجدسلیمان، ذوب‌آهن اصفهان، فجرسپاسی شیراز و هوادار تهران ۱۶ تیم حاضر در لیگ بیست‌ویکم هستند.

 شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال که در این مراسم حضور نداشت پیامی را ارسال کرد که توسط حسن کامرانی‌فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال قرائت شد. در بخشی از این پیام با اشاره به آغاز لیگ برتر، صحبت از شروع دوره‌ای نوین برای تمام ذی‌نفعان فوتبال صورت گرفت و عدالت در توزیع فرصت‌ها و استفاده از دانش و فناوری نوین، نهادینه‌سازی سالم به دور از فساد، قانونمندی، حرمت به تمام ذی‌نفعان و پیروزی مبتنی بر تلاش از اهداف فدراسیون فوتبال در این دوره اعلام شد.

 پس از قرائت پیام رئیس فدراسیون فوتبال کلیپی پخش شد که در آن تصاویر بازیکنان، مربیان، مدیران و مسئولان مختلف که در عرصه فوتبال و فوتسال از دنیا رفته‌اند به نمایش درآمد تا از آنها یاد شود. همچنین اشاره‌ای هم به شهدای مدافع سلامت شد که در همه‌گیری ویروس کرونا جان خود را در مبارزه با این بیماری از دست دادند.

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در ادامه این مراسم عنوان کرد: خوشحالیم که در فصل جدید و در سالی که پیشواز جام جهانی است در خدمت شما هستیم و امیدواریم با بازی‌های خوب و زیبا به استقبال بازی‌های تیم ملی در جام جهانی برویم. سازمان لیگ را خانه خودتان بدانید و امیدوارم همه کمک کنید تا مسابقات خوبی را برگزار کنیم.

بر اساس اعداد جدول مشخص که دربی پایتخت بین پرسپولیس و استقلال هفته هشتم برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار