همان طوری که رزمندگان در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق و علیه باطل حضور یافتند امروز هم کارگران در میدان دیگری حاضر شدند تا چرخ تولید بچرخد
کد خبر: ۹۹۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 30 September 2021

به گزارش تابناک مازندران، به مناسبت هفته دفاع مقدس چهارمین مرحله از آئین نهضت کمک‌های مومنانه سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با مشارکت اداره کل کار و رفاه اجتماعی مازندران و با احسان و همدلی مدیران و کارگران بسیجی مراکز تولیدی استان در آخرین روز هفته دفاع مقدس با حضور سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا در جوار دو شهید خوشنام حسینیه عاشقان کربلا شهرستان ساری، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

در این آئین حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به اینکه سازمان بسیج کارگری از ابتدای شیوع ویروس کرونا، به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفت و بیان کرد:در طول مدت کرونا، اقدامات موثری از سوی سازمان بسیج کارگری صورت گرفت.

حسینیان به شیف ایثار اشاره کرد و افزود: همان طوری که رزمندگان در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق و علیه باطل حضور یافتند امروز هم کارگران در میدان دیگری حاضر شدند تا چرخ تولید بچرخد.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با بیان اینکه کارفرمایان نیز همپای کارگران در میدان‌ها حاضر شدند، اضافه کرد: آخرین مرحله کمک‌های مومنانه در هفته دفاع مقدس اجرا شد.

حسینیان در ادامه از وجود ۶۰۰ هزار کارگر در سطح استان اشاره و خاطرنشان کرد: جامعه هدف کارگری در استان گسترده است و باید کمک کنیم تا مشکلات جامعه کارگری حل شود.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا از ۲ هزار و ۶۰۰ کارخانه تولیدی و صنعتی در استان هم خبر داد و تصریح کرد: مشکلات جزیی و کلی کارخانجات در مازندران احصا شده و در تلاش برای رفع موانع تولیددر این کارخانه‌ها هستیم.

حسنیان در پایان سخنان خود با اشاره به توزیع 200 بسته معیشتی بین کارگران افزود: کمک های مومنانه به صورت منسجم در سازمان بسیج کارگری همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار