بعد از این مسابقه و در حاشیه دومین تمرین آبی‌پوشان در تهران بلبلی با لباس شخصی به تمرین استقلال رفت و پیگیر آخرین وضعیت خود شد. در آن روز، چون تکلیف مدیریت استقلال به طور قطعی روشن نبود وی ناچار به انتظار بود.
کد خبر: ۹۹۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ 27 September 2021

به گزارش تابناک مازندران، محمد بلبلی در لیگ بیستم با نظر مجتبی حسینی از استقلال به نفت مسجدسلیمان پیوست که این انتقال به صورت قرضی و یکساله بود. با توجه به اینکه حسینی از نیم فصل راهی ذوب‌آهن شد، محمود فکری جایگزین وی شد. بلبلی در دوران فکری هم یکی از بازیکنان اصلی نفت مسجد سلیمان محسوب می‌شد.


وی بعد از پایان لیگ به استقلال بازگشت و منتظر تعیین تکلیف خود ماند. با توجه به اینکه بازی حساس الهلال در پیش بود تمرکز کادرفنی استقلال به این بازی بود. بعد از این مسابقه و در حاشیه دومین تمرین آبی‌پوشان در تهران بلبلی با لباس شخصی به تمرین استقلال رفت و پیگیر آخرین وضعیت خود شد. در آن روز، چون تکلیف مدیریت استقلال به طور قطعی روشن نبود وی ناچار به انتظار بود.


حالا با آمدن آجورلو، بلبلی از فرهاد مجیدی نامه‌ای دریافت کرده تا بتواند به صورت قطعی از این تیم جدا شود. این مهاجم مازندرانی روز گذشته در باشگاه استقلال حاضر شد تا رضایتنامه خود را دریافت کند. وی دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد.

مشاوره رایگان لاغری شکم و پهلو با استفاده از دمنوش گیاهی
مشاوره رایگان لاغری شکم و پهلو با استفاده از دمنوش گیاهی


نباید فراموش کرد که این بازیکن ۲۳ ساله به خاطر حضور در استقلال، ۶ ماه از فوتبال محروم شد و از دوران اوجش در سپیدرود فاصله بسیاری گرفت. طبق گفته این مهاجم در زمان عقد قرارداد با استقلال (تیرماه سال ۱۳۹۸)، مدیران وقت باشگاه، به وی وعده داده بودند که اجازه محرومیتش را نخواهند داد.

او به پشتوانه وعده مدیران استقلال در کمیته انضباطی اشتباهات را گردن گرفت تا محرومیتی نصیب باشگاه استقلال نشود. بازیکنی که فصل خوبی را در سپیدرود پشت سرگذاشته بود و به راحتی می‌توانست با کمی صبر استعدادش را بیشتر بروز بدهد. حالا خودش را از سطح اول فوتبال دور کرده و هم اینکه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد بسته شد. او به همین واسطه بعد از دو سال از هواداران فولاد خوزستان هم عذرخواهی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار