امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۶ ماه نخست سال جاری با انجام بیش از ۱۷۰۰ عملیات امدادی به چهارهزارمصدوم سوانح مختلف خدمات لازم را ارائه نمودند
کد خبر: ۹۹۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 26 September 2021

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۶ ماه نخست سال جاری با انجام بیش از ۱۷۰۰ عملیات امدادی به چهارهزارمصدوم سوانح مختلف خدمات لازم را ارائه نمودند.

دکتر غلامعلی فخاری افزود: ارائه خدمات امدادی به ۶۹۱ حادثه جاده ای، ۲۱۶ حادثه شهری، ۶۳ حادثه دریایی و ساحلی، ۱۲۷ حادثه کوهستان، ۱۷ حادثه سیل و آبگرفتگی، ۲۲ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۷ حادثه آتش سوزی جنگل و مرتع، ۳ حادثه طوفان، ۲ حادثه رانش زمین، یک حادثه رعدو برق وهمچنین انجام ۴ عملیات امداد هوایی، ارائه خدمات موردنیاز به ۵۵۴ نفر از مراجعین به پایگاه‌های امدادونجات و پوشش امدادی ۹ برنامه مناسبتی از مهمترین خدمات هلال احمرمازندران در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ بوده است.

به گفته وی در همین راستا ۲۸۹۲ نفر نیز بصورت سرپایی خدمات مورد نیاز خود را از عوامل امدادونجات هلال احمر استان دریافت و بیش از ۹۱۹ نفر از مصدومان حوادث مختلف توسط نیرو‌های هلال احمر به مراکزدرمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در مجموع ۷۲۰۰ نفرروز نجاتگر و امدادگر با بکارگیری ۱۳۰۰ دستگاه روزآمبولانس و خودروی امدادی و سایر تجهیزات در عملیات‌های مزبور مشارکت داشتند.

فخاری گفت: جمعیت هلال احمر استان در زمینه انجام عملیات امداد و نجات و نیز پاسخگویی به فوریت‌های امدادی شهروندان، در شمار استان‌های برتر کشور قراردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار