این خدمات باید پس از تایید کارگروه استانی به دفاتر پیشخوان واگذار شده و نظارت بر اجرای صحیح و بدون کم و کاست خدمات از سوی بازرسان ثبت احوال و کارگروه پیگیری شده و با هرگونه تخلفی در کمیته تخلفات برخورد قاطع صورت گیرد.
کد خبر: ۹۹۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۱ 23 September 2021

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران، سید مصطفی فلاح سرپرست این اداره کل و رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی در این جلسه با اشاره به نقش کارگروه استانی در تسریع صدور پروانه متقاضیان و نحوه واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی گفت: پیگیری های لازم برای واگذاری خدمات شناسه دار دستگاه های اجرایی به دفاتر با جدیت در حال انجام است. همچنین در جهت سهولت دسترسی و ارتقای سطح کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان اقداماتی نظیر آموزش مدیران و کاربران دفاتر پیشخوان در دستورکار این کارگروه قرار دارد.

فلاح در این جلسه که با حضور مدیرکل ثبت احوال استان برگزار شد، در خصوص خدمات ثبت احوال در دفاتر پیشخوان دولت عنوان کرد: رعایت عدالت در توزیع خدمات و بالا بردن تعداد در دستور کار قرار بگیرد.

موافقت صدور ۲۵ پروانه جدید پیشخوان دولت در مازندران
 

فلاح افزود این خدمات باید پس از تایید کارگروه استانی به دفاتر پیشخوان واگذار شده و نظارت بر اجرای صحیح و بدون کم و کاست خدمات از سوی بازرسان ثبت احوال و کارگروه پیگیری شده و با هرگونه تخلفی در کمیته تخلفات برخورد قاطع صورت گیرد.

فلاح گفت: به حداقل رساندن مراجعات مردم به دستگاه های خدمات دهنده یکی از زمینه های افزایش رضایتمندی عمومی را فراهم میکند.

فاطمی مدیرکل ثبت احوال استان نیز در این جلسه گفت: این اداره کل هیچگونه منعی جهت واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت ندارد و در صورت مناسب بودن فضای دفاتر پیشخوان دولت، پس از تایید کارگروه و ارائه آموزش های لازم به کاربران این خدمات به دفاتر پیشخوان متقاضی در سراسر استان واگذار خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه بررسی تقاضاهای جدید و وضعیت متقاضیان دفاتر ICT روستایی استان نیز در دستور کار قرار گرفت و صدور ۲۵ پروانه جدید دفتر شهری و دفتر ICT روستایی به تصویب کارگروه رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار