مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران از انجام ۱۶ پرواز از این استان به نجف اشرف خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹ 22 September 2021

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های مازندران، سعدالله وطن خواه، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در بازه زمانی سی و یکم تا چهارم مهر ماه تعداد ۱۶ پرواز رفت و برگشت در مسیر ساری – نجف  و بالعکس حدود ۱۱۰۰ زائر حرم ابا عبدالله الحسین (ع) را به کشور عراق منتقل می کند.

وی با اشاره به اینکه ۸ پرواز برگشت در بازه زمانی ۵ تا ۸ مهرماه برنامه ریزی شده است، افزود: بر اساس دستورالعمل اعلامی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت‌های بومی وظیفه نقل و انتقال زائرین را متعهد شده اند، بنابراین چنانچه تقاضای سفر بیشتر باشد شرکت هواپیمایی آمادگی برنامه ریزی و افزایش پروازها در مسیر ساری – نجف و بالعکس را دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران، اظهار کرد: در طول مدت سفر مشتاقان اربعین و حرم ابا عبدالله الحسین(ع) ، با راه اندازی موکب ویژه اربعین در فرودگاه ساری و پذیرائی از زائرین، شور و حال سفرهای پیاده روی سنوات گذشته برای دوستداران حریم حسینی تداعی خواهد کرد.

وطن خواه همچنین اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل‌های صادره، زائران محترم بایستی حتما دو دوز واکسن زده و تائیدیه لازم هنگام سفر به همراه داشته باشند، همچنین تائیدیه تست منفی PCR و ویزای معتبر صادره از کشور عراق از الزامات سفر است.

وی افزود: بدیهی است کسانی که مدارک فوق الذکر را در هنگام سفر درفرودگاه به همراه نداشته باشند از مسافرت آنان ممانعت خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران رعایت پروتکل ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط فرودگاه و سطوح ترمینال ها از الزامات فرودگاهی دانست و گفت: تمامی پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه رعایت می‌شود و مردم و مسافران محترم نیز ملزم به رعایت آنها بویژه استفاده از ماسک در تمامی مراحل و فرآیند های تشریفات پروازی است.

وطن‌خواه اظهار کرد: اولین گروه از زائرین حرم حسینی امروز چهارشنبه سی و یکم شهریور ماه راس ساعت ۱۴:۳۰ از فرودگاه ساری عازم نجف اشرف شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار