یزدانی دارنده ۲ طلا و ۲ برنز قهرمانی جهان امسال قرار است امسال با تیم صنایع مازندران در لیگ حضور پیدا کند. البته یزدانی چند سال پیش نیز سابقه سرمربیگری تیم خونه به خونه بابل را در لیگ برتر کشتی داشت.  
کد خبر: ۹۹۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ 22 September 2021

به گزارش تابناک مازندران، ایرنا، تاکنون چند تیم برای ثبت قرارداد با کشتی‌گیران خود اقدام کرده‌اند. قرعه‌کشی لیگ اواخر شهریورماه برگزار و مسابقات نیز از دهه پایانی مهرماه آغاز خواهد شد.

«رضا یزدانی» پلنگ جویبار که سال گذشته با تیم استقلال در لیگ برتر کشتی آزاد حضور داشت که این حضور با حاشیه‌ها و اتفاقات منحصر به فردی در کشتی کشورمان همراه بود.

یزدانی دارنده ۲ طلا و ۲ برنز قهرمانی جهان امسال قرار است امسال با تیم صنایع مازندران در لیگ حضور پیدا کند. البته یزدانی چند سال پیش نیز سابقه سرمربیگری تیم خونه به خونه بابل را در لیگ برتر کشتی داشت.  

همچنین «حسن رحیمی» دارنده برنز المپیک ریو و طلا، نقره و برنز قهرمانی جهان نیز بعد از سالها دوری از کشتی قرار است به عنوان سرمربیگری تیم مقاومت تهران در لیگ امسال حضور داشته باشد.

او بعد از جام جهانی سال ۲۰۱۷ که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و قهرمانی تیم ایران نیز بعد از شکست تیم قدرتمند آمریکا به دنبال داشت، به دلیل مصدومیت نتوانست به کشتی ادامه دهد، هر چند بعد از عمل جراحی زانوی خود امیدوار به حضور در میادین بود و در قالب تیم کشتی بیمه رازی در جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان سال ۲۰۱۸  در بابل نیز حضور یافت اما مصدومیت نگذاشت او بتواند همچون گذشته به دنیای قهرمانی بازگردد تا اینکه او در اواخر سال ۹۷ با انتشار پستی در صفحه شخصی خود برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

هر چند او پیش از المپیک سودای حضور در توکیو را داشت اما مصدومیت و برخی مسایل دیگر اجازه این کار را به او نداد.

بیش از ۲۱ تیم تاکنون برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی اعلام آمادگی کرده‌اند. در کشتی آزاد تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، فولادین ذوب آمل، ستارگان ساری، خراسان جنوبی، جوانان البرز، لرستان، پاس مازندران، آذربایجان شرقی، مدافعان سلامت و مرکزی اعلام آمادگی کرده‌اند. در کشتی فرنگی تاکنون تیم‌های سینا صنعت ایذه، دانشگاه آزاد اسلامی، فولادین ذوب آمل، شهدای قم، رعد پدافند ارتش، آریوبرزن بهبهان، خراسان جنوبی، جوانان البرز، لرستان، سنندج و رضاپویش تهران آمادگی خود را برای حضور در لیگ برتر کشتی اعلام کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار