دراین بازدید به ۱۱۱ نفر ازندانیان واجد شرایط مرخصی اعطا شد و با ۲۲۰ نفر از زندانیان نیز دیدار چهره به چهره داشتیم و نسبت به حل مشکلات و تسریع در روند رسیدگی به پرونده آنان دستورات لازم صادرشد.
کد خبر: ۹۹۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 21 September 2021
حجت الاسلام والمسلمین اکبری در گفتگو با میزان در جریان بازدید از زندان مرکزی ساری با بیان اینکه قضات تا آنجا که مقدور است ازصدور قرار‌های منجربه بازداشت پرهیز کنند اظهارداشت: هدف اصلی دستگاه قضایی بالابردن هزینه ارتکاب جرم ودرعین حال کاهش جمعیت کیفری است ودراین راستا قضات با صدور قرار‌های متناسب وهمچنین استفاده ازمجازات‌های جایگزین حبس می‌توانند درکاهش جمعیت کیفری موثر باشند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران که به همراه صدنفر از قضات شهر‌های ساری، میاندرود و کیاسر از بخش‌های مختلف زندان مرکزی ساری بازدید کرد از آزادی ۴۴ نفر اززندانیان ساری طی این بازدید خبرداد و گفت: دراین بازدید به ۱۱۱ نفر ازندانیان واجد شرایط مرخصی اعطا شد و با ۲۲۰ نفر از زندانیان نیز دیدار چهره به چهره داشتیم و نسبت به حل مشکلات و تسریع در روند رسیدگی به پرونده آنان دستورات لازم صادرشد.

اکبری اظهارداشت: بازدید از زندان‌های استان مازندران تعطیل بردار نیست و به شکل هدفمند ومستمر ادامه خواهد داشت، چون معتقدیم بازدید هدفمند از زندان‌ها و ملاقات قضات با زندانیان، آزادی مددجویانی که اصلاح شده اند را سرعت می‌بخشد.

وی همچنین خواستار اولویت بندی در رسیدگی به پرونده‌ها و توجه ویژه به پرونده زندانیان مالی و بلاتکلیف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار