فرمانده سپاه کربلا مازندران
رفع محرومیت با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در استان از جمله اهداف تدوین سند راهبردی است زیرا مازندران به رغم برخورداری از منابع، به دلیل نداشتن برنامه جامع، هوشمند و مبتنی بر واقعیت نتوانسته از منابع خدادادی بهینه استفاده کند.
کد خبر: ۹۹۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ 20 September 2021

به گزارش تابناک مازندران،  سردار سیاوش مسلمی صبح امروز دوشنبه در حاشیه اجلاسیه سراسری مجمع بسیجیان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سند راهبردی پیشرفت استان با همت نخبگان و صاحبنظران بسیجی در دست تدوین است، اظهار داشت: شناسایی ظرفیت‌ها، آسیب‌ها، تهدیدها و قوت‌های استان در راستای این سند در دستور کار قرار می‌گیرد تا راهبرد استراتژی استان را برای چند سال آینده طراحی کنیم.

وی افزود: رفع محرومیت با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در استان از جمله اهداف تدوین سند راهبردی است زیرا مازندران به رغم برخورداری از منابع، به دلیل نداشتن برنامه جامع، هوشمند و مبتنی بر واقعیت نتوانسته از منابع خدادادی بهینه استفاده کند.

وی گفت: در صدد هستیم با طراحی صندوق توسعه و بهره گیری از توانایی فکری و معنوی استان بخشی از محرومیت‌ها را رفع کنیم تا عدالت اجتماعی را برای مردم به ارمغان آوریم.

سردار مسلمی با اظهار اینکه در سطح استان از تعداد دام رتبه اول را داریم ولی در بهره وری رتبه هفتم را دارا هستیم، گفت: در حوزه کشاورزی و کشت دیم در پایین‌ترین سطح کشور قرار داریم و باید با بهره گیری از علوم روز و مدرن، وضعیت استان را ارتقا دهیم.

سردار مسلمی در زمینه اجرای طرح واکسیناسیون گفت: در استان مازندران با همت بسیج و سپاه تا ۱۹ مرکز تجیمعی واکسیناسیون در استان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه ۲۷ مرکز تزریق عمومی واکسن نیز با همت علوم پزشکی راه اندازی شده است، گفت: آمادگی داریم به صورت روزانه ۱۰۰ هزار دز واکسن در استان تزریق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار