درود به شرف محمود فکری که برای اولین‌بار واژه ارتش فحاش را به کار برد. ب.
کد خبر: ۹۹۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹ 19 September 2021

به گزارش تابناک مازندران، از خبر ورزشی، فریاد شیران گفت: من دو قهرمانی در آکادمی استقلال آورده ام سه دربی را در رده‌های پایه برده‌ام اما با ارتش مجازی و فحاش چه کردند؟

درود به شرف محمود فکری که برای اولین‌بار واژه ارتش فحاش را به کار برد. برخی پیشکسوتان هم انتقاد می‌کنند که صحبت‌هایشان محترم است. اما من نمی‌دانم در کجای دنیا مدیرعامل سابق یک باشگاه سر تمرین می‌رود آن هم با برخی از پیشکسوتان که علیه مدیریت استقلال صحبت کرده‌اند مگر اینکه سهامدار باشد. علیه خود من ۳۲ نفر مصاحبه کردند. 

معاون باشگاه استقلال ادامه داد: اعضای هیأت مدیره مدام علیه فریاد شیران صحبت کردند، عبدیان پلاستیک‌فروش ۲ ساعت تمام علیه من صحبت کرده است. عضو هیأت مدیره‌ای که ابتدا به عنوان هیأت امنای آکادمی وارد باشگاه استقلال شده بود. یا آن نابودگر استقلال سعادتمند که قراردادهای نجومی برای باشگاه استقلال بست و باشگاه را به این حالت درآورد. نامداری، عبدیان و توفیقی استوری‌های علیه مدیریت باشگاه می‌گذارند

فریاد شیران در مورد اینکه به کار بردن لفظ پلاستیک‌فروش به حواشی اضافه می‌کند، عنوان کرد: بله، ایشان ۲.۵ میلیارد پول به باشگاه استقلال داده و چند برابرش سود برده است و از برند استقلال سود برده است. نادری در کارخانه او قرارداد بست آیا اکنون یک بازیکن در کارخانه یا شورای شهر قرارداد می‌بندد؟ همه آنها به استقلال می‌آیند زیرا باشگاه استقلال حرمت دارد و در این باشگاه قرارداد می‌بندند. باشگاه استقلال از همه باشگاه‌های ایرانی قدیمی‌تر است. فکر می‌کنم سابقه راه‌آهن و استقلال یکسان است. به ارتش مجازی پول تزریق می‌شود. محمود بابایی چه کاره است که ۶۰۰ میلیون تومان برای تولید محتوا می‌دهد او که علنی دارد این حرف را می‌زند.

وی تصریح کرد: دیگر آپشن‌های قرارداد مانند گلزنی، کلین‌شیت، پنالتی و پاس گل وجود ندارد. هر بازیکن براساس حضورش در میدان و عملکردش پول دریافت می‌کند. برخی از این افراد علیه باشگاه، مدیریت و حتی علیه نظام استوری می‌گذارند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار