بر اساس آمار‌های مراکز پزشکی قانونی استان به ترتیب شهرستان آمل با ۶، ساری با ۵ و بابل و چالوس هر کدام با ۴ مورد بیشترین و شهر‌های بابلسر، میاندرود، رامسر و جویبار هر کدام با یک مورد فوتی، کمترین موارد مرگ ناشی از
کد خبر: ۹۹۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰ 16 September 2021

به گزارش تابناک مازندران از صداوسیمای مرکز مازندران، مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۴۳ نفر از ابتدای امسال تا پایان مرداد بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۲ درصد کاهش داشت.

دکتر علی عباسی افزود:بر اساس آمار‌های مراکز پزشکی قانونی استان به ترتیب شهرستان آمل با ۶، ساری با ۵ و بابل و چالوس هر کدام با ۴ مورد بیشترین و شهر‌های بابلسر، میاندرود، رامسر و جویبار هر کدام با یک مورد فوتی، کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

او گفت: عمده علل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با ۲۳ نفر و پس از آن و برق گرفتگی با ۱۰ و برخورد جسم سخت با ۹ مورد و سایر موارد با یک در رتبه بعدی قرار دادند.

عباسی افزود:ماه خرداد با ۱۵ ، تیر با ۸ ، فروردین و اردیبهشت هر کدام با ۷ و مرداد با ۶ مورد آمار فوتی گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سنین ۳۱ تا ۴۰ سال با ۸ مورد بیشترین فوتی وکمتر از ۲۰ سال با ۴ فوتی کمترین آمار را داشتند.

او از مراجعه ۳۷۰ نفر از مصدومان حوادث کار در این مدت به مراکز پزشکی قانونی استان خبر داد و افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش داشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار