با بهره‌گرفتن از ظرفیت خیّران، انجمن اولیا و مربیان و همراهی بانک‌ها بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۹۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ 14 September 2021

به گزارش تابناک مازندران از مهر، احمد حسین زادگان در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در بازگشایی مدارس اولویت اول سلامت دانش‌آموزان است، گفت: بازگشایی مدارس ملزم به شرایط و پروتکل‌هایی است که در مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا به استان‌ها ابلاغ شده و طبق آن عمل می‌شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه آموزش مجازی دانش آموزان مستلزم تحقق عدالت دیجیتال است، گفت: در سال تحصیلی گذشته ۳۳ هزار تبلت و گوشی هوشمند با بهره‌گرفتن از ظرفیت خیّران، انجمن اولیا و مربیان و همراهی بانک‌ها بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد و استان مازندران در همین راستا رتبه نخست کشور را کسب کرد.

حسین زادگان با بیان اینکه پویش همکلاسی مهربان برای تأمین گوشی هوشمند امسال نیز ادامه دارد، تاکید کرد: امیدواریم در همین روزهای نخست سال تحصیلی نیاز به گوشی هوشمند همه دانش‌آموزان با کمک خیرین مرتفع شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه ۲۰۲ مدرسه عشایری در استان داریم، گفت: تجهیزات آموزشی و بسته‌های حمایتی این دانش‌آموزان نیز تمهید شده است وامیدواریم با کمک و همیاری خیران ارسال بسته‌های حمایتی تداوم داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه ارزشیابی مستمر و نظارت بر آموزش‌های مجازی دانش آموزان، موجب ارتقای سطح کیفی آموزش می‌شود، تاکید کرد: مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق نظارت لازم را برای ارتقای آموزش مجازی اعمال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار