دکتر اویس با بیان اینکه از این تعداد ۹۷۳ هزار و ۴۸۹ دُز نخست و ۶۲۴ هزار و ۹۶۴ دُز دوم بوده است افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۴۳ هزار و ۷۴۰ دُز واکسن تزریق شد.
کد خبر: ۹۹۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵ 13 September 2021

به گزارش تابناک مازندران، با سرعت گرفتن واکسیناسیون رایگان کرونا در مازندران میزان مرگ و میر ناشی از این بیماری کاهش محسوسی دارد .

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: یک میلیون و ۵۹۸ هزار و ۴۵۳ دُز واکسن در مناطق زیر پوشش این دانشگاه تزریق شده است.


دکتر اویس با بیان اینکه از این تعداد ۹۷۳ هزار و ۴۸۹ دُز نخست و ۶۲۴ هزار و ۹۶۴ دُز دوم بوده است افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۴۳ هزار و ۷۴۰ دُز واکسن تزریق شد.


او گفت: افراد حتماً از طریق سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده و از طریق پیامکی که برایشان ارسال می‌شود در همان ساعت مراجعه کنند تا از ازدحام جمعیت خودداری شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز گفت: ۲۷۶ هزار و ۹۷۰ دُز واکسن تاکنون در مناطق زیر پوشش این دانشگاه تزریق شده است.


جوانیان افزود: از مجموع ۲۶۳ هزار و ۹۹۶ دُز واکسیناسیون عمومی تعداد ۱۶۸ هزار و ۹۷۶ دز در نوبت اول و ۹۵ هزار و ۲۰ دُز در نوبت دوم تزریق شد.


او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ هزار و ۹۷۴ دُز واکسن تزریق شد گفت: دُز اول و دوم واکسن سینوفارم و دُز دوم واکسن‌های آسترازنکا و ایران‌کوبا نیز در مراکز تجمیعی مصلی، سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل، سالن سپاه و مرکز خودرویی تزریق می‌شود.


جوانیان افزود: تزریق نوبت اول فقط در مناطق شهری از طریق سیستم نوبت دهی و فقط برای افراد مقیم بابل در مراکز تجمیعی انجام می‌شود.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: افرادی که در گروه سنی ۱۳۵۵ به بالا هستند و باید دز اول واکسن را دریافت کنند، پس از ثبت‌نام در سامانه salamt.gov.ir و بعد از دریافت پیامک به این مراکز مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار