به گزارش تابناک مازندران، در حالی که علی قلی زاده را در ترکیب اصلی خود داشت با نتیجه مساوی سه بر دو به پیروزی دست یافت. ستاره ایرانی شارلوا در این دیدار نقش اول بود؛ او هم گل زد و هم اخراج شد تا تاثیر زیادی در جریان مسابقه داشته باشد.
کد خبر: ۹۹۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲ 12 September 2021

به گزارش تابناک مازندران،یاران علی قلی زاده در شبی که او هم گل زد و هم اخراج شد، برد دراماتیکی را کسب کردند.

شارلوا امشب در چارچوب هفته هشتم لیگ بلژیک مقابل خنت قرار گرفت و در حالی که علی قلی زاده را در ترکیب اصلی خود داشت با نتیجه مساوی سه بر دو به پیروزی دست یافت. ستاره ایرانی شارلوا در این دیدار نقش اول بود؛ او هم گل زد و هم اخراج شد تا تاثیر زیادی در جریان مسابقه داشته باشد.

۴۵ دقیقه نخست بازی علاوه بر رد و بدل شدن ۳ گل، یک بازیکن اخراجی هم داشت. علی قلی زاده که در پنجمین دقیقه از بازی موفق شد گل اول را برای شارلوا به ثمر برساند در دقیقه ۴۳ و در حالی که تیمش با نتیجه دو بر یک از حریف پیش بود با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

شالروا که با گل زودهنگام قلی زاده حریف را غافلگیر کرده بود از فرصت استفاده کرد و تا خنت به خود بیاید در دقیقه ۱۲ توسط ممدو فال گل دوم را هم وارد دروازه این تیم کرد. السیو کاسترو مونتس در دقیقه ۳۵ یکی از گل های خورده را جبران کرد تا پس از اخراج قلی زاده، با امید بیشتری خود را برای جبران گل دوم در نیمه دوم آماده کند. البته تیم میزبان در دقیقه ۳۷ صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که داور پس از بررسی صحنه به کمک VAR آن را رد کرد.

جالب اینجاست که وینگر ایرانی تیم شارلوا تنها در عرض ۵ دقیقه ۲ کارت زرد از داور گرفته و از زمین بازی اخراج شد. او ابتدا در دقیقه ۳۸ با کارت زرد اول داور مواجه شد و سپس در دقیقه ۴۳ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا شادی گل زودهنگامش خیلی زود جای خود را به تلخی اخراج بدهد.

در نیمه دوم خنت به خوبی از ده نفره شدن شارلوا استفاده کرد و در حالی که فشار را روی دروازه این تیم بیشتر کرده بود در دقیقه ۵۷ توسط دیپویتره گل تساوی را وارد دروازه میهمان خود کرد. بعد از این گل، دو تیم در حال رساندن زمان مسابقه دقایق پایانی بودند که شارلوا به گل سوم دست یافت. این گل در دقیقه ۵+۹۰ به اشتباه توسط آندریاس الوسن وارد دروازه خودی شد تا میهمان به بردی دراماتیک دست یابد.

شارلوا که پیش از این مسابقه در مکان هفتم حضور داشت با کسب سه امتیاز حاصل از برد خارج از خانه امروز ۱۳ امتیازی شده و به رده دوم صعود کرد. البته این صعود با توجه به تعداد بازی های کمتر تیم های پایین تر، موقت به نظر می رسد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , اخبار فوری , اخبار لژیونرها , فوتبال جهان , فوتبال ملی
برچسب ها : شارلوا, شارلوا و خنت, علی قلی‌ زاده, لژیونر ایرانی
مطالب پیشنهادی
درمان قطعی کبد چربت این‌‌جاست! همین حالا شماره بذار

چگونه در یک ماه شکمی تخت داشته باشیم؟!(شمارتوبزن ومشاوره رایگان بگیر)

ارازن‌ترین مدل‌های لپ تاپ موجود در بازار | تخفیفان

اگه نمی‌خوای کبد چربت به این روز بیفته شماره بذار و درمانش کن!

 

سفرمارکت بلیط هواپیما

مطالب مرتبط
استقلالآخرین خبر از انتقال لژیونر ایرانی به استقلال
سعید عزت اللهی هافبک دفاعی ایرانی تیم وایله با عملکرد خوبش یکی از بهترین بازیکنان ماه اکتبر رقابت های فوتبال دانمارک بوده است.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شکست سنگین تیم اروپایی در شب تعویض زودهنگام لژیونر ایرانی
باشگاه زنیت : سردار آزمون به تیم ملی ایران دعوت شدخبر مهم باشگاه زنیت درباره سردار آزمون
پیروزی پرگل شارلوا مقابل بیرشات در حضور یک نیمه‌ای علی قلی زادهپیروزی پرگل تیم اروپایی در لیگ با حضور یک نیمه ای لژیونر ایرانی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار