در وزن ۶۵کیلوگرم کیان محمود جانلو گلوگاهی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ایوریکو جولاکیدزه از گرجستان کشتی می‌گیرد.
کد خبر: ۹۹۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ 10 September 2021

به گزارش تابناک مازندران ،رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید از امروز ۱۹تا۲۱ شهریورماه در شهر مینسک بلاروس برگزار می‌شود که همه نفرات تیم مازندرانی هستند و رقبای خود را شناختند.


مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها عصر دیروز برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:
در وزن ۵۷کیلوگرم مهدی ویسی کلاردشتی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف مسلم سعداله یف از روسیه می‌رود. در این وزن ۹نفر حضور دارند.


در وزن ۶۵کیلوگرم کیان محمود جانلو گلوگاهی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ایوریکو جولاکیدزه از گرجستان کشتی می‌گیرد.


پیمان نعمتی دیگر نماینده کشورمان در این وزن، پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان مصطفی احمداف از تاجیکستان و گیگی کورخولی از گرجستان می‌رود. در این وزن ۱۳نفر حضور دارند.


در وزن ۷۴کیلوگرم محسن کوچ نژاد نوشهری در دور نخست با عظمت نوریکایو از بلاروس می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف داود علیزالاو از کشور بلاروس خواهد رفت.
در این وزن ۱۱نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۹۲کیلوگرم امیرحسین فیروزپور جویباری در دور نخست با آرکادزی پاهاسین از بلاروس مبارزه می‌کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده مسابقه میان ادلان تاسویف و عمرحاجی محمداف از بلاروس کشتی می‌گیرد.
در این وزن ۱۳نفر حضور دارند.


در وزن ۱۲۵کیلوگرم عباس فروتن بابلی در دور نخست به مصاف الکسی ژورژولیانی از گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور دوم با سولومون ماناشویلی از گرجستان مبارزه خواهد کرد.


بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم روز‌های جمعه و شنبه و رقابت‌های اوزان ۶۱، ۷۰، ۷۹، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم روز‌های شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار