متاسفانه قطعی برق در استان مازندران ادامه دارد . برای مشاهده جدول قطعی برق مازندران ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ روی لینک زیر کلیک کنید.
کد خبر: ۹۸۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹ 16 August 2021

 برنامه خاموشی‌های احتمالی استان مازندران برای روز دوشنبه ۲۵ مرداد توسط شرکت‌های توزیع برق مازندران و برق غرب مازندران اعلام شد.

خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده و خارج از برنامه برق مازندران که از ابتدای هفته گذشته پس از حدود دو هفته پایداری شبکه آغاز شده بود و مشکلات زیادی را نیز برای شهروندان مازندرانی در شهرهای مختلف ایجاد کرد، در هفته جاری نیز ادامه یافت.

در حالی که حضور پرتعداد مسافران در مازندران پیش‌بینی‌هایی مبنی بر افزایش فشار بر شبکه برق به ویژه در مازندران و غرب این استان را مطرح می‌کرد، روز  دوشنبه ۲۵ مرداد مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور اعلام کرد که طی ۶ روز تعطیل پیش روز قطع برق اعمال نمی‌شود. با این حال شرکت‌های توزیع برق مازندران و غرب مازندران جدول خاموشی‌های احتمالی روز دوشنبه ۲۵ مرداد را منتشر کردند.

برنامه‌های خاموشی احتمالی مازندران در حالی هر روز منتشر می‌شود که بی‌نظمی در اعمال این برنامه همچنان در شهرهای مختلف مازندران وجود دارد و خاموشی‌های خارج از برنامه بسیاری از مشترکان را با مشکل مواجه می‌کند. خاموشی با برنامه در قالب طرحی سراسری به منظور پایداری شبکه و کنترل مصرف برق در شرایط پیک مصرف با دستور مرکز کنترل شرکت توانیر به مدت ۱۲۰ دقیقه در هر نوبت و تا زمان عادی شدن مصرف اعمال می‌شود.

با کلیک روی نام یا تصویر مرتبط هر شهرستان، فایل‌های پی‌دی‌اف PDF شامل جدول خاموشی احتمالی تمام شهرستان‌های مازندران برای روز دوشنبه ۲۵ مرداد قابل مشاهده است. برنامه خاموشی‌ شهرستان‌های زیر پوشش شرکت توزیع برق مازندران (گلوگاه تا فریدونکنار) در قالب یک فایل پی‌دی‌اف PDF و شهرستان‌های زیر پوشش شرکت توزیع برق غرب مازندران شامل رامسر، تنکابن، عباس‌آباد، کلاردشت، چالوس، نوشهر، نور و محمودآباد هر کدام در فایلی مجزا قابل دسترسی است.

شرکت توزیع برق مازندران (گلوگاه تا فریدونکنار)

رامسر

تنکابن

جدول خاموشی احتمالی ۲۵ مرداد مازندران

عباس‌آباد

کلاردشت

 

چالوس

جدول خاموشی احتمالی ۲۵ مرداد مازندران

نوشهر

 

نور

جدول خاموشی احتمالی ۲۵ مرداد مازندران

محمودآباد

جدول خاموشی احتمالی ۲۵ مرداد مازندران

 

بنا به اظهارات مسئولان صنعت برق کشور، احتمال اعمال خاموشی روزانه دست‌کم تا پایان مرداد ادامه دارد. بر این اساس نیز انتشار برنامه‌های خاموشی احتمالی در هر روز همچنان در دستور کار شرکت‌های توزیع برق در استان‌های مختلف قرار دارد. 

طبق اعلام شرکت توزیع برق مازندران، تکرار آدرس‌ها به منزله خاموشی احتمالی در صورت عبور از سقف پیک مصرف است و هرگونه خاموشی دیگر خارج از این برنامه به دلیل اتفاقات و رخدادهای لحظه‌ای در شبکه حادث می‌شود و مشترکان محترم می‌توانند آن را به اتفاقات شبکه امور به شماره ۱۲۱ اطلاع دهند.

زمان خاموشی‌های احتمالی برای مدیریت مصرف برق علاوه بر سامانه «برق من» با انتشار جدول‌هایی توسط شرکت‌های توزیع برق نیز اعلام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار