کد خبر: ۹۸۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵ 26 July 2021

 ایرنا، از ساعت  ۲۱:۱۵ دقیقه امشب (یکشنبه) تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر،‌ میزبان استقلال بود.

قضاوت این دیدار را «بیژن حیدری» با کمک‌های «سعید علی‌نژادیان» و «‌علیرضا ایلدروم» برعهده داشت.

نساجی مازندران پس از روند عالی که در ۱۲ بازی اخیر داشت و توانست با کسب نتایج قابل قبولی در لیگ برتر ماندنی شود به مصاف استقلالی رفت که با فرهاد مجیدی بهترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد. هر دو تیم به دنبال سه امتیاز کامل این مسابقه بودند تا نتایج مطلوبشان را ادامه دهند.

استقلال در این مسابقه ترک عادت نکرد و به پیروزی رسید تا سه امتیاز دیگر را به حسابش اضافه کند.

دقیقه ۱۶: پاس محمود قائد رحمتی از جناح راست در محوطه به کریم اسلامی رسید تا او با حضور به موقع در محوطه ۶ قدم و پرتاب پای خود گلزنی کند.

در دقیقه ۴۹: وریا غفوری از روی نقطه پنالتی دروازه نساجی مازندران را باز کرد تا شاگردان فرهاد مجیدی با شکست به رختکن نروند.

در دقیقه ۵۱: پاس متین کریم‌زاده به وریا غفوری رسید تا کاپیتان استقلال روز خوبش را تکمیل کرده و گل دوم استقلال را به ثمر برساند.

در دقیقه ۸۱: متین کریم‌زاده که شب فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت با شوتی مهار نشدنی استقلال را برای سومین بار به گل رساند.

برخی از هواداران دو تیم از روی پشت بام به تماشای این مسابقه نشستند، حضور چند استقلالی با پرچم‌های آبی در ساختمان مجاور ورزشگاه وطنی قائمشهر جلب توجه کرد.

پیش از شروع مسابقه ساکت الهامی و نیمکت نساجی به سمت فرهاد مجیدی رفتند و با کادر فنی آبی پوشان خوش و بش کردند. در ادامه الهامی با کادر فنی استقلال عکس یادگاری گرفت.

استقلال با این برد مجموع امتیازات خود را به ۵۶ رساند و مقام سومی خود را در جدول رده‌بندی مستحکم کرد. نساجی نیز با این شکست ۳۲ امتیازی باقی ماند.

در پایان نیمه اول بهزاد غلامپور با نفرات نیمکت نشین نساجی مازندران درگیر شد، بعد از این اتفاق فرهاد مجیدی به سمت غلامپور رفت و او را با خود به رختکن برد.

سید حسین حسینی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرش داجلیری، امیر ارسلان مطهری، سبحان خاقانی، آرش رضاوند و سینا سعیدی‌فر نیمکت نشینان استقلال در مسابقه امروز هستند. دیاباته، قایدی، مرادمند و یزدانی در سفر آبی پوشان به قائمشهر حضور ندارند.

احسان قهاری، مجتبی ممشلی، حسین خطیر، علی داوران، علی آل‌کثیر، بهزاد داوودی، شاهین ثاقبی، محمد قربانی و رضا دهقانی بازیکنان نیمکت نشین نساجی در این مسابقه بودند.

ترکیب نساجی مازندران:

سعید جلالی‌راد، حامد شیری، امیر مهدی جان‌ملکی، شاهین طاهرخانی، حسن نجفی، سعید بیگی‌، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، محمود قائد رحمتی، حسین زامهران(رضا دهقانی) و کریم اسلامی

ترکیب استقلال:

رشید مظاهری، سینا خادمپور، محمد دانشگر، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، داریوش شجاعیان(آرش رضاوند)، متین کریم‌زاده، بابک مرادی و آرمان رمضانی

 
د
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار