رئیس جهاد دانشگاهی مازندران خبر داد
در راستای جلوگیری از تجمع شرکت‌کنندگان مقابل حوزه برگزاری آزمون، درب‌های حوزه یک ساعت قبل به روی شرکت‌کنندگان باز شد و استفاده از ماسک نیز برای شرکت کنندگان در طول برگزاری آزمون اجباری بود.
کد خبر: ۹۸۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷ 23 July 2021

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری آزمون نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی در این استان خبر داد.

محمدرضا شافعیان در گفت‌وگو یی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در استان مازندران مجری برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی بود، اظهار کرد:

آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی در استان مازندران از سوی جهاد دانشگاهی و در محل دانشگاه‌های نوشیروانی بابل و موسسه آموزش عالی هدف ساری برگزار شد.

وی گفت: ۹۱۷ نفر در استان مازندران در این آزمون که بطور همزمان در سراسر کشور برگزار شد، شرکت کردند.

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به اینکه تلاش شد این آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از تجمع شرکت‌کنندگان مقابل حوزه برگزاری آزمون، درب‌های حوزه یک ساعت قبل به روی شرکت‌کنندگان باز شد و استفاده از ماسک نیز برای شرکت کنندگان در طول برگزاری آزمون اجباری بود.

رمضانعلی صحرابانی رئیس اداره حراست سازمان نهضت سواد آموزی نیز با حضور در حوزه امتحانی ساری، از برگزاری این امتحان بازدید و ابراز رضایت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار