کد خبر: ۹۷۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 25 June 2021

به گزارش تابناک مازندران، مرتضی پورعلی گنجی تنها ۲۴ ساعت از تعطیلات استفاده کرد و بعد از یک روز حضور در بابل کنار خانواده، سریع به تهران برگشت و با چمدان‌های جمع شده، سفر چند کیلومتری به چین را آغاز کرد.

او در لحظاتی که فرصت داشت تا هنوز گوشی اش را روشن نگه دارد، ناتیفیکیشن‌هایی روی موبایلش ظاهر می‌شد که حاکی از پیغام‌های پرتعداد هواداران سرخابی و به خصوص پرسپولیسی‌ها داشت که درباره حضورش بین سرخ‌ها سوال می‌پرسیدند.
در روز‌های اخیر تصویری از حضور پورعلی گنجی در کنار بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس منتشر شده بود که به نوعی علاقه این بازیکن به امضای قرارداد با سرخپوشان را نشان می‌داد. جدایی احتمالی محمدحسین کنعانی‌زادگان، نکته‌ای است که این شایعات را پررنگ‌تر می‌کرد، اما نکته اول این است که پورعلی تا ۲۰۲۳ با شنزن قرارداد دارد و از طرف دیگر تمایلی به بازگشت به ایران ندارد.

حالا پورعلی گنجی که به چین رسیده و باتوجه به شرایط کرونایی و قوانین سفت و سخت این کشور در قرنطینه حضور دارد، کامنت‌های بیشتری را چک کرده. او که پس از اردوی طولانی تیم ملی، حالا باید یک قرنطینه نامطلوب ۲۱ روزه را هم سپری کند، شرایط طاقت فرسایی را سپری می‌کند، اما در نهایت به خاطر قراردادی که با شنزن چین دارد، باید این شرایط را تحمل کند.

پورعلی مدافع اصلی تیم شنزن چین محسوب می‌شود و باتوجه به قراردادش باید تا پایان فصل در این تیم بماند. شنزن اف سی با هدایت ژوردی کرویف هلندی، در فصل جاری سوپرلیگ عملکرد درخشانی داشته و پس از گذشت ۵ هفته در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد و از شانس‌های جدی قهرمانی محسوب می‌شود. با این حال جدایی کرویف که به خاطر پیشنهاد بارسلونا بود، سبب شد تا این تیم تغییر مدیریت دهد و کارلوس گرنروی اسپانیایی جایگزین وی شود. حالا مدافع تیم ملی ایران پس از پایان قرنطینه، راهی تمرین خواهد شد تا توانایی اش را به او نشان دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار