کد خبر: ۹۷۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ 24 June 2021

به گزارش تابناک مازندران، محمود قائدرحمتی با اشاره به شرایط نساجی مازندران اظهار کرد: با اینکه پس از دیدار با پرسپولیس و سپاهان روند خوبی گرفته بودیم و دوباره به برد رسیدیم، اما متاسفانه لیگ برتر در زمان بدی تعطیل شد که ناخواسته هم بود. با این حال سعی کردیم شرایط خوب‌مان را حفظ کنیم.

 

او ادامه داد: اردوی خیلی خوبی در ترکیه داشتیم و در تهران هم تمرینات منظمی انجام دادیم؛ بازی‌های تدارکاتی هم موجب شد تا تیم هماهنگی خودش را حفظ کند و به شرایط مطلوبی برسیم. الان هم آماده هستیم تا دوباره بازی‌ها شروع شود و روند خوب گذشته را ادامه دهیم.

هافبک نساجی مازندران یادآور شد: آقای الهامی و کادر فنی تیم برنامه خیلی دقیقی برای تیم در نظر گرفتند و خدا را شکر به شرایط خیلی خوبی در آستانه شروع دوباره بازی‌ها رسیدیم و به نظرم آنقدر انگیزه داریم که از همین بازی اول پرقدرت ظاهر شویم و با تمام توان برای رسیدن به سه امتیاز بجنگیم.

 

قائدرحمتی در خصوص دیدار با ماشین‌سازی تبریز ابراز کرد: به هیچ عنوان به جایگاه ماشین‌سازی توجهی نداریم و می‌دانیم که آنها هم چیزی برای از دست دادن ندارند و می‌آیند تا در زمین خودشان سه امتیاز را بگیرند ولی بچه‌های ما هم سراسر انگیزه هستند تا نساجی را به جایگاه واقعی خود برسانند و دل مازنی‌ها و قائم‌شهری‌ها را شاد کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار